Jedyna polska nominacja do amerykańskiej Bees Award dla agencji Think Kong

By | 25/10/2010

Agencja marketingu interaktywnego Think Kong (www.thinkkong.pl) jako jedyna agencja z Polski, została nominowana do amerykańskiej nagrody Bees Award. Nominacja została przyznana projektowi agencji Think Kong w kategorii Best Conversation with Customers/Engagement. Wyróżniona kampania „Czy IKEA jest Ok?” będzie walczyć o główną nagrodę z projektami przygotowanymi przez  Saatchi & Saatchi z Los Angeles oraz Proximity Canada & BBDO. Rozdanie nagród odbędzie się w listopadzie, w San Francisco.

The Bees Awards (www.beesawards.com)jest pierwszym międzynarodowym konkursem nagradzającym najlepsze kampanie przeprowadzone w mediach społecznościowych. W tegorocznej edycji biorą udział projekty z ponad 21 krajów na całym świecie. Projekt „Czy IKEA jest OK?” realizowany dla NSZZ „Solidarność”, został już wcześniej nagrodzony w międzynarodowym konkursie Stevie International Business Awards 2010.

Think Kong (www.thinkkong.pl) to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations (www.onboard.pl) i agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl).