Stolbud Włoszczowa rozwija sieć salonów firmowych na północy Polski

By | 22/10/2010

W połowie października w Słupsku został otwarty kolejny Salon Firmowy Stolbud Włoszczowa. Jest to już 40 punkt sprzedaży w Programie Partnerskim włoszczowskiego producenta. Atrakcyjne warunki współpracy sprawiają, że sieć dynamicznie się rozrasta i obejmuje coraz większy obszar kraju.

Firma Stolbud Włoszczowa (www.stolbud.pl) jest wiodącym producentem stolarki okiennej i drzwiowej w Polsce. Okna i drzwi wytwarzane w oparciu o 40 – letnie doświadczenie w branży mają najwyższą jakość. Poza sprawdzoną technologią produkcji i szerokim asortymentem stolarki, firma Stolbud Włoszczowa opracowała także atrakcyjny Program Partnerski na zasadach franczyzy. Korzystna forma współpracy cieszy się coraz większym powodzeniem, dzięki czemu liczba salonów stale rośnie.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza sieć sprzedaży tak energicznie się rozwija. Dowodem na to jest nowo otwarty Salon KDE Marketing w Słupsku przy ul. Portowej 16d, który jest już czterdziestym w programie partnerskich punktów sprzedaży. Cieszy nas fakt, że nasza sieć sięga również północy Polski. W ostatnim czasie powstały również Salony w Ostrołęce, Ciechanowie, Toruniu i Redzie. Życzymy sobie, by z czasem Salony Firmowe Stolbud Włoszczowa znajdowały się w każdej części kraju. Zachęcamy wszystkich do współpracy, zwłaszcza na terenach, gdzie jest niewiele naszych salonów. Oferujemy korzystne warunki i gwarantujemy stałe wspomaganie działalności – mówi Dariusz Górski, Dyrektor Handlowy Stolbud Włoszczowa.

Kto i jak może dołączyć do Programu Partnerskiego?

Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie lub dzierżawa lokalu o powierzchni ekspozycyjnej nie mniejszej niż 50 m². Dobrze jeśli dodatkowo jest położony w atrakcyjnym miejscu i posiada wydzieloną część magazynową. Każdy Partner musi zapewnić odpowiedni personel gwarantujący profesjonalną obsługę klienta.

Oferta salonu może obejmować stolarkę okienną i drzwiową wyłącznie firmy Stolbud. Przedsiębiorca spełniający ustalone założenia otrzymuje w zamian wszystkie niezbędne materiały służące prezentacji i sprzedaży produktów oraz reklamie salonu, takie jak ekspozycje, czy profesjonalne materiały identyfikacji wizualnej. Ma on także do dyspozycji system informatyczny wspomagający sprzedaż oraz szablony korporacyjnej strony internetowej, które umożliwiają atrakcyjne, całościowe przedstawienie oferty salonu.

Firma oferuje partnerom stałe wsparcie w kwestii sposobu i miejsca reklamowania salonu, jak również zapewnia pomoc techniczną. Wszyscy właściciele salonów mają możliwość skorzystania z cyklicznych szkoleń sprzedażowych i produktowych, jak również uprawniających do serwisowania wyrobów Stolbud Włoszczowa.

Członkowie Programu Partnerskiego otrzymują produkty najwyższej jakości pod znaną marką, jak również sprawdzony, kompleksowy model funkcjonowania sklepu, co daje gwarancję powodzenia.

www.stolbud.pl