OS3 tworzy agencję marketingu społecznościowego

By | 20/10/2010

Ostryga to agencja strategicznego marketingu społecznościowego, wydzielona 15 października ze struktur OS3 multimedia.

Ostryga specjalizuje się w strategicznym doradztwie w obszarze social media, łącząc wiedzę z zakresu nowoczesnych rozwiązań interaktywnych i kompetencje public relations. Oferta Ostrygi obejmuje m.in. social media marketing, e-PR, social gaming, brand blogging, content marketing, współpracę z liderami opinii czy crowdsourcing.

– Ostatni rok pokazał nam ogromny potencjał biznesowy drzemiący w społecznościach. Rosnące grono klientów, oczekujących od nas doradztwa w obszarze social media, zaowocowało wydzieleniem Ostrygi – wyjaśnia Marcin Maj, dyrektor zarządzający w OS3 multimedia.

Na czele Ostrygi staje Anita Wojtaś-Jakubowska, zajmująca stanowiska Dyrektora Strategii. Wcześniej przez blisko 7 lat była PR-owcem w branży internetowej: od 2003 do początku 2010 roku zarządzała strategicznym PR w Grupie Pracuj, firmie będącej właścicielem portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim oraz wykładowcą e-PR na Podyplomowym Studium PR w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, które sama ukończyła.

– Punktem wyjścia naszych działań jest strategia, skrojona „na miarę” dla konkretnej marki. Nie idziemy za modą na „zbieranie fanów” i odradzamy to także naszych klientom, jeśli na nic się to nie przekłada. Strategia społecznościowa ma przynieść konkretny biznesowy efekt: sprzedażowy, wizerunkowy, badawczy czy komunikacyjny. To strategiczne, biznesowe podejście doceniło we współpracy z nami już wiele firm – wyjaśnia Anita Wojtaś-Jakubowska.

Wśród klientów agencji Ostryga znajdują się m.in. L’Oreal, ING Bank Śląski, Hasbro, Ferrero, FoodCare, Herbapol i Aviva.

www.ostryga.pl

www.facebook.com/OstrygaPL