Stałe miejsca ekspozycyjne – Nespresso wyznacza nowe standardy obsługi klienta na polskim rynku

By | 18/10/2010

W miniony piątek, na terenie marketów ze sprzętem elektronicznym Saturn w Centrum Handlowym Janki oraz Targówek w Warszawie, otwarte zostały dwa stałe miejsca ekspozycyjne marki Nespresso, światowego lidera segmentu kawy porcjowanej najwyższej jakości. W tych specjalnie zaaranżowanych miejscach, na klientów czekają przeszkoleni konsultanci, gotowi odpowiedzieć na każde pytanie dotyczące oferty firmy oraz sposobów przyrządzania kawy.

Wychodząc naprzeciw coraz szerszemu gronu konsumentów i osób zainteresowanych ofertą marki Nespresso, firma postanowiła wprowadzić pionierskie na polskim rynku rozwiązanie i otworzyć stałe punkty ekspozycyjne w wybranych punktach handlowych. Na powierzchni wydzielonych 6m2 konsumenci mogą zapoznać się z całą ofertą Nespresso, zadać pytanie konsultantowi oraz delektować się najwyższej jakości kawą Grand Crus.

Stałe miejsca ekspozycyjne Nespresso, choć obecne od kilku lat za granicą, to pionierskie rozwiązanie na polskim rynku. Takie niestandardowe rozwiązanie, pozwala klientowi nie tylko na zapoznanie się z ofertą eleganckich ekspresów i stylowych akcesoriów, ale również na bezpośredni kontakt z profesjonalną obsługą. Stała obecność przeszkolonych konsultantów jest odpowiedzią Nespresso na rosnące wymagania polskich konsumentów, którzy coraz częściej oczekują niestandardowej obsługi – powiedziała Joanna Turczyk, Marketing Manager w Nespresso Polska.

Budowanie świadomości marki wymaga specjalnych działań, w szczególności, jeśli dotyczy produktów premium. Nie oglądając się na konkurencję i jednocześnie cały czas podnosząc poprzeczkę, Nespresso wyznacza nowe standardy na kilku płaszczyznach: od najwyższej jakości mieszanek kaw Grand Crus, poprzez estetykę i design ekspresów, po najwyższy standard bezpośredniego kontaktu z klientem.

Zależy nam, aby nasi klienci, oprócz bycia na bieżąco z wciąż zmieniającą się ofertą firmy, mogli na swój sposób poczuć także klimat, jaki otacza Nespresso – poczuć smak, aromat i nastrój, w jaki wprowadza delektowanie się najlepszymi odmianami kaw Grand Crus – dodała Joanna Turczyk.

Stałe miejsca ekspozycyjne Nespresso od kilku lat obecne są na zagranicznych rynkach. W Polsce, otwarcie dwóch takich miejsc na terenie marketu Saturn w Centrum Handlowym Janki i Targówek, jest dopiero początkiem. Nespresso, licząc na obopólne korzyści sprzedażowe, docelowo chce rozwinąć sieć stałych miejsc ekspozycyjnych na terenie całego kraju.

źródło/autor: Weber Shandwick