On Board PR Ecco Network dla marki Dremel

By | 18/10/2010

W ramach współpracy z marką Dremel należącą do firmy Robert Bosch Sp. z o.o, On Board PR opracował kampanię PR dla konkursu skierowanego do młodych artystów „Dremel Art“. Do zadań konsultantów z On Board PR należało nawiązanie współpracy z uczelniami wyższymi oraz ekspertami zaproszonymi do komisji konkursowej. Firma poprowadzi także działania z zakresu media relations.

Celem konkursu „Dremel Art” jest zachęcenie studentów warszawskiej i krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych do wykorzystania narzędzi Dremel w codziennej pracy twórczej. Konkurs promuje zarówno projekty powstałe z wykorzystaniem tych narzędzi,  jak i twórców projektów.

Za przygotowanie i realizację całego projektu odpowiada zespół z działu Retail&FMCG prowadzonego przez Dorotę Ciszek. Dział ten posiada doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych m.in. dla takich firm jak: Casio, Fiskars, Markety OBI i Unilever.