Nowa odsłona serwisów www Purmo i Radson

By | 17/10/2010

Nowa odsłona serwisów internetowych międzynarodowej firmy Rettig ICC Group (światowego producenta grzejników Purmo i Radson) związana jest z jednoczesnym startem nowej, wizerunkowej kampanii promocyjnej Low Temperature Radaitors. W związku z tym obecny serwis został przeprojektowany w zgodzie z wszystkimi wytycznymi, tak aby stanowił spójny element wraz z innymi elementami nowej polityki wizerunkowej firmy i jej produktów.

Nowa odsłona została zaprojektowana tak aby zapewnić jeszcze większą funkcjonalność interfejsu poprzez dodanie alternatywnych do standardowej struktury hierarchii poruszania się po serwisie, funkcjonalności filtrowania treści. Istotna modernizacja miała miejsce w bazowym zaprojektowaniu nowego interfejsu graficznego z uwzględnieniem najlepszych praktyk w zakresie SEO.

Przebudowa serwisu wraz z odświeżeniem wizualnym uwzględnia również efekty badań web usability przeprowadzonych przez doświadczonych w tym zakresie ekspertów WebService. Szczegółowe badania na określonej próbie użytkowników profesjonalnych oraz końcowych i późniejsze wnioski w tym zakresie pozwoliły na wdrożenie zmian polepszających jakość, funkcjonalność oraz ergonomię Portalu.

Przy okazji warto przypomnieć, że dzięki owocnej współpracy z Grupą Rettig ICC, Software House WebService już po raz trzeci w historii jest odpowiedzialny za kompleksowe wykonanie i wdrożenie międzynarodowego Portalu dla tych marek w 22 wersjach językowych. Ponadto w ciągu ostatnich lat WebService wykonał także kilka kompleksowych wdrożeń dla innych marek należących do Grupy – w tym m. in. 5 wersji językowych portalu dla marki LVI oraz skandynawski portal szwedzkiej marki Thermopanel.