Orchidea PR dla marki Tonino Lamborghini

By | 15/10/2010

Na początku października agencja public relations Orchidea PR rozpoczęła współpracę z firmą Il Toro Polska – wyłącznym dystrybutorem włoskiej marki Tonino Lamborghini w Polsce. Do zadań realizowanych na rzecz Klienta należą szeroko pojęte działania PR w zakresie kontaktów z mediami, PR produktowego oraz e-PR, w tym social media. Orchidea PR będzie również odpowiadać za doradztwo strategiczne oraz wsparcie przy organizacji wydarzeń specjalnych i komunikacji z klientami. Współpracę z Klientem nawiązano w wyniku działań new businessowych. Za projekt ze strony agencji odpowiada Monika Paduch.

Firma Il Toro Polska jest wyłącznym dystrybutorem marki Tonino Lamborghini na polskim rynku. Obecnie spółka koncentruje się na dystrybucji włoskich produktów spożywczo-delikatesowych: kawy, czekolady, makaronów, sosów, oliwy z oliwek oraz win.

Plany rozwojowe firmy zakładają wprowadzenie na polski rynek kolekcji galanterii skórzanej dla mężczyzn oraz produktów do gry w golfa sygnowanych marką Tonino Lamborghini.

źródło/autor: Orchidea PR