IDMnet pomógł szukać nowych smaków Lays

By | 14/10/2010

IDMnet zrealizował kampanię promocyjną dla Frito Lay. Jej celem było wygenerowanie ruchu na specjalnej stronie klienta, związanej z konkursem marki Lays „Wymyśl nowy smak. Zdobądź pieniądze ze sprzedaży”.

Kampania została zrealizowana pod koniec września. Była wsparciem dla szerszej akcji Klienta, zachęcającej użytkowników do wymyślenia nowych smaków Lays, realizowanej z wykorzystaniem wielu różnorodnych mediów.

Kampania miała charakter zasięgowo – wizerunkowy. Została przeprowadzona przy wykorzystaniu niestandardowych form promocji w serwisie Eska.pl, którego użytkownicy to w większości ludzie młodzi, stanowiący grupę docelową konkursu. Zastosowano double billboard z dekorem. Główny dekor serwisu na potrzeby kampanii został zmieniony. Pojawiła się w nim grafika z wizerunkiem Pawła Wilczaka, który jest twarzą kampanii Lays. Double billboard został przygotowany z wykorzystaniem formatu video, co zwiększyło atrakcyjność akcji. Kreacja emitowana była w systemie Flat fee przez tydzień. Klientowi zagwarantowano wyłączność na tę powierzchnię. Dodatkowo na stronie głównej serwisu Eska.pl wyświetlany był promobox.

Kampania została przeprowadzona na zlecenie domu Mediowego Media Direction.

źródło/autor: IDMnet