Skąpiec.pl idzie do pierwszej klasy

By | 12/10/2010

Serwis wystartował w 2004 roku z około 30 sklepami i 3 tysiącami produktów. Sektor e-commerce w tamtym okresie jeszcze raczkował, a Skąpiec dopiero rozpropagowywał ideę porównywania cen. Dziś należy do grona czołowych porównywarek cen i prezentuje ofertę ponad 1800 e-sklepów.

W przeciągu ostatniego roku Skąpiec.pl skupił się na rozwoju kontentu oraz bazy produktowej.  Poszerzył m.in. działy AGD, Komputery i Dla  dzieci. Ten ostatni został rozbudowany do prawie stu kategorii.

Od ostatnich urodzin Skąpiec.pl wzbogacił się także o  kilkanaście nowych poradników zakupowych.  Można w nich znaleźć informacje przydatne zarówno dla zupełnych laików, jak i dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę o konkretnym produkcie.

We wrześniu pojawiły się również fora, na których można podyskutować o produktach z wybranego segmentu. Fora mają umożliwić wymianę doświadczeń na temat już dokonanych zakupów, a także poznanie opinii innych internautów na temat naszych zakupowych planów.

Obszarem bardzo intensywnie rozwijanym w szóstym roku istnienia serwisu jest Program Partnerski. Uruchomiony w lipcu 2009 roku program skierowany jest do posiadaczy serwisów internetowych.

Poprzez zamieszczenie w swoim serwisie form reklamowych wykreowanych przez Skąpiec.pl, właściciele witryn nie tylko wzbogacają treść swoich stron, ale także generują przychody. Serwisy partnerskie zarabiają za każdym razem, gdy internauci przejdą z ich strony do Skąpiec.pl, a następnie na stronę konkretnego sklepu.

Skąpiec.pl na bieżąco poszerza gamę dostępnych w ramach Programu form reklamowych. Obok szerokiego wyboru widżetów, intertekstu i banerów, właściciele stron internetowych mogą korzystać również z pasażu produktowego i strony produktowej.

Pasaż jest gotowym serwisem prezentującym ofertę z określonych działów tematycznych. Jego niewątpliwą zaletą jest prostota instalacji. Aby wzbogacić serwis o pasaż produktowy wystarczy ściągnąć i rozpakować pliki na serwerze. Obecnie pasaże dostępne są dla ośmiu kategorii (komputery, RTV, AGD, Ogród, Sport, Odzież, Uroda oraz Apteka).

Strona produktu zawiera informacje o wybranym artykule. Dzięki temu można zapoznać użytkowników z parametrami konkretnego modelu aparatu cyfrowego czy zmywarki. Na stronie znajdują się informacje takie jak: zdjęcie, przedział cenowy, dostępność w sklepach, dane techniczne, średnia ocena produktu oraz ostatnio dodane opinie. Korzystanie ze stron produktowych umożliwia stworzenie obszernego katalogu dla wybranej kategorii produktów albo artykułów konkretnego producenta.

W lutym br. Skąpiec.pl został doceniony przez autorów rankingu „30 stron najważniejszych dla polskiego internauty” przygotowanego przez Webhosting.pl.

– Nasze starania, aby serwis był intuicyjny i przyjazny zostały docenione przez specjalistów zajmujących się usability. Skąpiec.pl w lipcowym rankingu przygotowanym przez portal Interaktywnie.com we współpracy z czołowymi agencjami interaktywnymi zajął 7 miejsce – mówi Monika Witoń, specjalista ds. PR Skąpiec.pl. – Niewątpliwym sukcesem jest również dynamiczny przyrost liczby użytkowników. Majowe badanie Magapanel PBI/Gemius potwierdziło, że Skąpiec pod tym względem wyprzedził zdecydowanie pozostałe porównywarki – dodaje.

źródło/autor: Skąpiec.pl