Timecode zrealizował film dla Gatty

By | 11/10/2010

Dom Produkcyjny Timecode zrealizował dla firmy Gatta film wizerunkowy promujący jesienno-zimową kolekcję odzieży sygnowaną nazwiskiem Joanny Horodyńskiej.

Kolekcja ubrań „Samochody i tramwaje” jest inspirowana dynamiką wielkiego miasta, dlatego też zdjęcia były wykonywane na warszawskich ulicach. Spot przedstawia modelki w ruchu, a Joanna Horodyńska, która jest autorką kolekcji, pojawia się w filmie w scenie finałowej. Produkcję kręcono w 7–miu warszawskich lokalizacjach w ciągu 2-ch dni zdjęciowych.

Reżyserem i operatorem filmu jest Michał Englert, autor zdjęć między innymi do filmów „33 sceny z życia“ czy „Wszystko, co kocham“. Tempo pracy na planie było naprawdę duże. Bardzo ważny na etapie postprodukcji był dobór muzyki, która „buduje” atmosferę filmu. W naszym odczuciu powstał spot prezentujący nie tylko ubrania, lecz przede wszystkim styl życia” – wyjaśnia Michał Paśko – producent z domu Timecode.

Kolekcja prezentuje stroje dla pewnych siebie, młodych kobiet. „Jesienna kolekcja Joannahorodyńskagatta to zestaw strojów pełen refleksji nad współczesną kobietą. Żyjemy w biegu i chcemy zawsze – bez względu na porę – wyglądać perfekcyjnie. W kilku scenach filmu pokazujemy ile dzieje się w naszym życiu i jak współczesne miasto zmienia się w wielki pokaz mody” – dodaje Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

źródło/autor: 38PR