LoboSystem promuje jesień w Chacie Polskiej

By | 11/10/2010

Ruszyła akcja konsumencka Chaty Polskiej „Jesienna Promocja”. Do końca roku można wygrać nagrodę główną – samochód marki Nissan Micra oraz jeden z 30 aparatów fotograficznych Nikon Coolpix L21. Za przygotowanie konkursu oraz kreacji, w wyniku wygranego przetargu, odpowiada agencja marketingu bezpośredniego i relacyjnego LoboSystem.

Udział w promocji może wziąć każdy, kto w terminie od 11 do 31 października dokona zakupów na co najmniej 20 zł w jednym ze sklepów sieci Chata Polska. Następnym krokiem jest wypełnienie kuponu konkursowego i wymyślenie hasła promującego jesienne zakupy. Ostatni etap to dokonanie zgłoszenia na trzy możliwe sposoby: tradycyjnie przez wrzucenie kuponu do urny w jednym ze sklepów, za pomocą systemu sms lub przez wypełnienie zgłoszenia na stronie internetowej promocji www.chatapolska.pl/jesiennapromocja.

Spośród nadesłanych zgłoszeń konkursowych jury wyłoni 60 finalistów – autorów najciekawszych haseł promujących zakupy w Chacie Polskiej. Osoby te zostaną poproszone o przesłanie paragonów do organizatorów promocji. To właśnie z tej grupy zostanie wybrany laureat nagrody I stopnia, czyli samochodu Nissan Micra oraz 30 szczęśliwców, którzy otrzymają aparaty fotograficzne. Lista nagrodzonych będzie dostępna na stronie internetowej akcji już 17 grudnia br.

Celem akcji „Jesienna promocja” jest wzrost zainteresowania klientów zakupami w sklepach sieci Chata Polska oraz budowa jej pozytywnego wizerunku. Połączenie trzech różnych systemów zgłoszeniowych to nowość, jaką wprowadziła Chata Polska do swoich promocji. W ten sposób realizuje jeden ze swoich głównych postulatów, aby wychodzić klientom zawsze naprzeciw. Dodatkowo kontynuuje pozycjonowanie sieci jako nowoczesnej, odpowiadającej na potrzeby klienta i stale doskonalącej się.

Konkurs będzie komunikowany przez materiały promujące w punktach sprzedaży oraz Internet. Za opracowanie koncepcji strategicznej, przygotowanie materiałów promocyjnych oraz koordynację przebiegu akcji odpowiada agencja marketingu bezpośredniego i relacyjnego LoboSystem.

Akcja konsumencka „Jesienna promocja” jest pierwszym projektem zrealizowanym przez agencję LoboSystem dla Chaty Polskiej.