Kampania Levi’s Curve ID – Liczy się kształt, nie rozmiar

By | 11/10/2010

Levi’s ruszył ze swoją nową, jak do tej pory, największą kampanię na rzecz kobiet – Levi’s Curve ID. Kampania opowiadająca o rewolucji w krojach damskich promuje wprowadzenie na rynek zupełnie nowego konceptu. Kampanię wspierają trzy wyjątkowe artystki: Violet (Pixie Geldof), Miss Nine i Lykke Li. Curve ID to niezwykle kobieca wizja, którą promuje guru denimu – Levi’s.

Największe w historii badania nad kobiecą sylwetką zlecone przez markę Levi’s wykazały, że 87% kobiet chciałoby nosić lepiej dopasowane dżinsy. To odkrycie doprowadziło markę Levi’s do stworzenia linii dżinsów, dzięki którym kobiety uwierzą w siebie. Rezultatem jest linia Levi’s Curve ID podzielona na trzy kroje przeznaczone dla trzech różnych typów sylwetek: Slight, Demi i Bold Curve oraz kampania promująca prawdziwe kobiety wraz z ich zaokrągleniami, stworzona specjalnie dla damskiej publiczności.

Levi’s wybrał legendarnego fotografa Peter’a Lindbergh’a, by uchwycił istotę Levi’s Curve ID. Znany na całym świecie, nagrodzony wyróżnieniami „Highest Achievement Award for Fashion” i „Best International Fashion Photographer” Lindbergh miał za zadanie uchwycić indywidualność artystek Lykke Li, Violet i Miss Nine, uwydatniając ich charaktery, osobowości oraz indywidualną aurę. Zdjęcia odbyły się w Los Angeles, w Californii.

Outdorowa kampania Levi’s ruszyła na początku października, w największych miastach Polski można zobaczyć backlighty i frontlighty promujące Curve ID. O rewolucji Levi’s w krojach damskich będzie można dowiedzieć się także z visuali na autobusach miejskich, dodatkowo w centrum Warszawy pojawi się specjalne graffiti Curve ID. Kampania widoczna jest także w okolicach Metra Centrum. Ściany wzdłuż schodów obrandowane są zdjęciami z kampanii Levi’s Curve ID.

Levi’s nacisk położył też na kampanie w Internecie. Na stronach internetowych dedykowanych modzie należących do wydawnictw Edipresse oraz Agora jest prowadzona kampania reklamowa oraz aktywności o charakterze PR. Marka na osobnej podstronie swojej strony głównej levi.com/women założyła wirtualny showroom – Digital Fitting Room. Marka zaplanowała szeroką kampanię w prasie: Glamour, dodatkowo advertoriale w Hot, moda & shopping, Exklusiv i Na Fali, Joy, Elle. Ważnym elementem kampanii był insert „Kółko-zmierz się z Levi’s” dołączony do wrześniowego numeru miesięcznika Twój Styl w nakładzie 300 000szt. „Kółko-zmierz się z Levi’s” w ilości 62 000 szt. zostało dystrybuowane w sieciach kin Multikino i CinemaCity w głównych lokalizacjach. Wspólnie z Glamour Levi’s zaprosił blogerki i wybrane Klientki na zamkniętą imprezę w sklepie Levi’s w Złotych Tarasach, którą wraz z przedstawicielem marki poprowadziła stylistka Glamour.

Kampania Levi’s Curve ID promuje prawdziwe kobiety i ich krągłości, tworząc oryginalną denimową markę, trendową i absolutnie najlepszą.

www.levi.com/women