Direkt – gwarancja jakości w dobrej cenie

By | 11/10/2010

Marka Direkt to polska marka handlowa akcesoriów komputerowych i eksploatacyjnych. Oferta firmy jest odpowiedzią na oczekiwania klientów szukających dobrego produktu w niewygórowanej cenie. Korzystając z oferty można zaoszczędzić średnio 20-35% nic nie tracąc na jakości i niezawodności produktów z najwyższej półki. 

Direkt jest własną marką spółki Direct eServices S.A., która w ciągu kilku tygodni zadebiutuje na alternatywnym rynku warszawskiej giełdy – NewConnect. Spółka specjalizuje się w sprzedaży i marketingu w sieciach handlowych. Direct eServices oferuje wsparcie handlowe, które w znaczący sposób zwiększa wartość sprzedaży. Spółka we współpracy z sieciami handlowymi wprowadza do obrotu detalicznego produkty renomowanych marek takich jak Lexmark, HP, Epson czy Brother. Pod marką Direkt sprzedaje natomiast materiały eksploatacyjne do tych urządzeń oraz akcesoria komputerowe.

„Decydując się na zamienniki tonerów lub tuszy, łatwo możemy paść ofiarą dystrybutorów rozprowadzających produkty marginalnej jakości, przez co tańsze zamienniki w dłuższym rozliczeniu okazują się droższym rozwiązaniem. Artykuły marki Direkt są niezawodne i jednocześnie tańsze od produktów renomowanych marek dlatego kierujemy swoją ofertę do klientów szukających dobrych towarów w niewygórowanej cenie. 20-35% niższe koszty eksploatacyjne urządzeń biurowych to przecież znacząca oszczędność dla każdego użytkownika tego typu sprzętów.” – mówi Wojciech Kaszycki, członek zarządu Direct eServices S.A.

W ofercie marki Direkt znajduje się ponad 30 produktów w tym:

  • materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących,
  • wysokiej jakości papier foto dla amatorów oraz profesjonalistów,
  • niszczarki, laminatory i bindownice,
  • akcesoria komputerowe dla graczy i nie tylko,
  • akcesoria telefonii komórkowej orazkable HDMI, USB i inne.

Produkty Direkt umieszczane się w ekspozycje, które przyciągające wzrok klientów, dzięki czemu są obecnie najlepiej sprzedającą się marką prywatną w sieci handlowej REAL. Sama marka oraz wygląd opakowań został zaprojektowany przez profesjonalnego grafika, dzięki czemu wyróżnia się na tle konkurencji.

„Wiarygodność naszej firmy i naszych produktów ma dodatkowo zwiększyć wejście na rynek NewConnect. Naszymi klientami są największe sieci handlowe, a dla nich wiarygodność jaką daje obecność na giełdzie nie jest bez znaczenia” – dodaje Kaszycki.

Produkty Direkt dostępne są w ponad 200 sklepach w Polsce oraz w dystrybucji zrzeszającej kilkaset małych sklepów komputerowych.