Avon i Paczkomaty 24/7

By | 08/10/2010

Avon poszerzył współpracę z InPost o nową usługę: Paczkomaty 24/7. 16 września 2010 po raz pierwszy została zrealizowana ogólnopolska przesyłka do Konsultantek Avon nowym innowacyjnym kanałem dystrybucji. Kosmetyki będą dostarczane do sieci 400 punktów, a docelowo do 1000 paczkomatów i oddziałów InPost w całej Polsce.

Nowy kanał dostarczania produktów Avon zaprezentowano podczas wrześniowej konferencji sprzedażowej. Wszyscy uczestniczący w spotkaniu, mieli okazję przekonać się o funkcjonalności Paczkomatów 24/7. Nowy kanał składania zamówień spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i entuzjazmem.

Paczkomaty 24/7 to najnowocześniejsza w Polsce usługa wysyłkowa, która umożliwia samodzielne nadanie i odbiór zakupów internetowych w wybranym miejscu i o dowolnej porze przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Każde urządzenie składa się z 76. skrytek w 3. rozmiarach. Automaty zostały zlokalizowane zarówno w małych, jak i dużych miastach w wybranych regionach, dzięki czemu usługa jest łatwo dostępna.

Jak korzystać z Paczkomatów 24/7? To bardzo proste! W obsłudze podobne są do bankomatów. W celu usprawnienia komunikacji z Klientem, system wysyła wiadomości e-mail i SMS z powiadomieniem o doręczeniu przesyłki do paczkomatu. Osoba odbierająca przesyłkę otrzymuje kod, który należy wpisać na klawiaturze paczkomatu. Wówczas odpowiednia skrytka otwiera się, umożliwiając dostęp do właściwej paczki.

To wyjątkowo atrakcyjne rozwiązanie dla wszystkich osób oczekujących na optymalizację procesów doręczania na rynku kurierskim. Dzięki wprowadzeniu Paczkomatów 24/7, większość występujących obecnie wad tradycyjnych usług kurierskich zostanie wyeliminowana, a Konsultantki Avon zyskają profesjonalną i bezpieczną ofertę będącą olbrzymim ułatwieniem w ich codziennych e-zakupach.

Dzięki Paczkomatom 24/7 Konsultantka Avon będzie mogła również decydować o tym gdzie i kiedy odbierze kosmetyki on-line.

Najnowsze rozwiązanie InPost pozwala uniknąć wielu trudności i ograniczeń związanych przede wszystkim z odbiorem zakupów realizowanych on-line, takich jak: długie oczekiwanie na paczkę, niebezpieczeństwo zniszczenia czy kradzieży wartościowej przesyłki, wysokie koszty czy kolejki po odbiór. To właśnie dlatego Avon zdecydował się na podjęcie nowej, bardziej efektywnej współpracy.