Homo Homini wprowadza cenową rewolucję w badaniach opinii dla mediów

By | 07/10/2010

Ze względu na duże zainteresowanie badaniami społecznymi, Instytut Badania Opinii Homo Homini poszerza swoją ofertę o nowe produkty opracowywane specjalnie pod kątem potrzeb mediów: cotygodniowe ogólnopolskie badania sondażowe “Omnibus Express” oraz “CATI<24h”. To dwa najtańsze, obecne na rynku reprezentatywne badanie sondażowe, które pozwolą w najkrótszym czasie  uzyskać dane służące do wzbogacenia i ilustracji treści artykułów.

“Wielokrotnie spotykamy się z zapytaniami klientów, o realizację mikro projektów 1 do 3 pytań. Jednak koszt samodzielnego badania okazuje się barierą dla zaspokojenia takich potrzeb informacyjnych. Dla tych klientów Omnibus Express jest idealnym rozwiązaniem – szybkim i najtańszym na rynku” – ocenia prezes Instytut Marcin Duma.

Pytania do kwestionariusza realizowanego w każdy piątek sondażu Omnibus Express można zamawiać nawet do 2 godzin przed rozpoczęciem badania, czyli do godziny 12.00. Wyniki w postaci zestawień tabelarycznych dostarczamy tego samego dnia do godziny 23.00. Omnibus Express obejmuje przeprowadzenie w krótkim czasie telefonicznego sondażu (CATI) opinii publicznej na próbie powyżej 1000 osób dorosłych mieszkańców Polski z zachowaniem 3 proc. błędu oszacowania. Koszt za 1 pytanie to nawet 500 zł netto.

“Samodzielne projekty na wyłączność dają możliwość realizacji badań ad hoc, bez potrzeby czekania na rozpoczęcie planowanego wcześniej pomiaru np. badania omnibusowego. To niezastąpione narzędzie, kiedy potrzebna jest zbadanie oceny bieżących wydarzeń w momencie, kiedy mają one miejsce. W innej sytuacji takie badanie może, dotykając różnych problemów, stanowić kanwę lub ilustrację większej liczby publikacji w danej redakcji” – mówi Anna Karasińska, wiceprezes Homo Homini i kierownicza działu badawczego.

Za 2,5 tys. zł można zlecić realizację badania na grupie powyżej 500 osób, a za 5 tys. zł można przeprowadzić takie badanie na grupie powyżej 1000 osób – grupa reprezentatywna dorosłych mieszkańców Polski z zachowaniem 3 proc. błędu oszacowania.

Kwestionariusz pytań może składać się z ok. 8 pytań, a jeśli dostarczy się je do 12:00, wyniki zostaną przekazane przed do godziny 23:00 tego samego dnia.

źródło/autor: Homo Homini