UPC rusza z kampanią promującą usługi dla biznesu

By | 06/10/2010

4 października, ruszyła kampania promująca ofertę telekomunikacyjną UPC dopasowaną do potrzeb klientów biznesowych, będącą pierwszą kampanią operatora skierowaną do tej grupy docelowej. Obejmie ona Internet i telewizję. Kampania jest wsparciem wprowadzonej we wrześniu oferty promocyjnej, obejmującej pełen zakres nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, wspierających prowadzenie firmy.

W UPC to Ty decydujesz, ile płacisz  – to hasło kampanii, której celem jest poinformowanie klientów biznesowych o nowej ofercie, mającej zapewnić każdej firmie, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, elastyczne i wygodne rozwiązania w korzystnej cenie. Szyta na miarę oferta usług to rozwiązanie idealne dla biznesu – każdy sam może decydować na przykład o wysokości abonamentu telefonicznego i skomponować swój zestaw usług, wybierając spośród szeregu taryf telefonicznych, internetowych i telewizyjnych. UPC Biznes to najszybsze łącze internetowe, linie telefoniczne z nawet 1500 minutami w abonamencie na połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce i 44 innych krajach Europy i świata. To także stały dostęp do informacji, między innymi, dzięki kanałom Telewizji Cyfrowej UPC, poświęconym tematyce biznesowej.

W poniedziałek, 4. października widzowie TVN 24 mogli zobaczyć pierwsze 30-sekundowe spoty.  Kampania widoczna jest także w Internecie, m. in. w postaci bannerów na portalach money.pl, wiadomosci24.pl, gazeta praca.pl, newsweek.pl, biznes-firma.pl i innych. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy Media Vest. Kreacja kampanii zajęła się agencja Ad King. Przygotowanie spotu powierzono agencji Mechaniczna Pomarańcza.

Kampania obejmuje także materiały BTL, takie jak ulotki i plakaty. Materiały BTL przygotowała agencja CGAmk.

źródło/autor: UPC Polska