Firma Symantec przedstawia nowe logo

By | 06/10/2010

Firma Symantec wprowadza nowe logo. Symbolizuje ono nacisk, jaki firma kładzie na zaufanie oraz na bezpieczny i prosty dostęp klientów do swoich informacji z każdego miejsca.

Nowe logo firmy łączy nazwę Symantec ze znacznikiem wyboru – symbolem używanym przez przejętą niedawno firmę VeriSign. Element logo VeriSign to najlepiej znany symbol zaufania w internecie, który codziennie odnotowuje do 250 milionów odsłon na 100 000 witrynach w 160 krajach. Znacznik wyboru i kółko będą używane przez wszystkie marki Symantec, łącznie z konsumencką marką Norton oraz marką Symantec Hosted Services. Logo łączy rozległe zasoby firmy Symantec i wzmacnia świadomość marki we wszystkich segmentach klientów, od użytkowników indywidualnych do największych światowych organizacji.

„Wierzymy, że nasze nowo logo będzie symbolizowało zaufanie, podobnie jak znak Nike kojarzy się ze sprawnością fizyczną — powiedziała Carine Clark, główny dyrektor ds. marketingu w firmie Symantec. — Sygnalizuje ono dążenie firmy Symantec do łączenia bezpieczeństwa tożsamości i urządzeń, ochrony informacji, oraz korzyści płynących z wykorzystania chmury – czyli kluczowych czynników dających pewność siebie w zinformatyzowanym świecie”.

Poprzednie logo zostało opracowane w 2000 roku i służyło firmie przez ponad dekadę. W tym czasie firma Symantec poszerzyła swoją ofertę i zyskała na wartości oraz znaczeniu w oczach klientów, łącząc zarządzanie bezpieczeństwem, pamięcią masową i systemami. Dziś Symantec dba o to, aby informacje i tożsamość klientów były zabezpieczone, przechowywane i dostępne o każdej porze, w każdym miejscu i z każdego urządzenia.