„Aktywne Miasto” pod patronatem PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

By | 06/10/2010

Ruszyła I edycja Ogólnopolskiego Konkursu „Aktywne Miasto”. Celem programu jest wyróżnienie miast najbardziej zaangażowanych w promocję zdrowego i aktywnego stylu życia wśród mieszkańców. PRESS-SERVICE Monitoring Mediów jest Oficjalnym Partnerem Konkursu.

Projekt adresowany jest do wszystkich miast w Polsce, które poprzez różne działania oraz akcje społeczne propagują rekreację, sport amatorski i profesjonalny wśród swoich mieszkańców. Konkurs jest częścią Programu Rozwoju Rekreacji w Miastach i Promocji Aktywnych Miast.

Z badań PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że zdecydowana większość dużych polskich miast jest obecna w mediach przede wszystkim w kontekście sportu. Takie wnioski płyną z raportu „Stolice Regionów”, będącego analizą wizerunku miast wojewódzkich w prasie. Sport dominuje w doniesieniach prasowych nad innymi ważnymi dziedzinami rozwoju miejscowości, takimi jak inwestycje, biznes czy kultura. Oferuje ogromny potencjał do wykorzystania w strategiach promocji miast i firm, co potwierdzają również wyniki raportu medialnego „Polska Piłka”.

Patronat PRESS-SERVICE Monitoring Mediów nad Konkursem „Aktywne Miasto” jest naturalną kontynuacją zaangażowania firmy w projekty, które mają na celu pokazanie roli marketingu sportowego w budowaniu wartości marek miast i regionów (Sport Marketing Promotion, Press Euro, Kibicowska Polska).

Organizatorem Programu i Konkursu „Aktywne Miasto” jest Sportwise Group, Agencja Marketingu Sportowego od lat aktywnie promująca ideę rozwoju rekreacji w miastach i promocji miast przez sport. Ogłoszenie wyników konkursu zaplanowano na marzec 2011 r. podczas uroczystej gali. Laureaci otrzymają Certyfikaty, Statuetki i Wyróżnienia.

źródło/autor: PRESS-SERVICE Monitoring