Zacięta walka w głosowaniu Internautów na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku

By | 05/10/2010

Za nami pierwsze dziesięć dni konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku, organizowanego przez serwis otoWakacje.pl oraz Polską Organizację Turystyczną. Kto jest aktualnym liderem? Kto ma szansę dogonić prowadzących? Zwycięzcę wyłonią sami Internauci.

Najpopularniejszym produktem konkursu jest obecnie akcja Poznań Za Pół ceny, z 12,6 proc. oddanych głosów. Drugie miejsce, ze stratą zaledwie pół procenta do lidera, zajmuje śląski Szlak Orlich Gniazd. Na trzecim miejscu znajdują się ex aequo: Międzynarodowy Zlot Morsów w Mielnie oraz Iławski Międzynarodowy Festiwal Jazzu Tradycyjnego Old Jazz Meeting – Złota Tarka (7,6 proc.). Pierwszą piątkę zamyka łódzka Noc Naturystów na Fali (6,3 proc.).

Pełna lista zgłoszeniowa wraz z wynikami jest dostępna na stronie www.produkt-turystyczny-2010.otowakacje.pl. Każde województwo reprezentowane jest przez co najmniej jeden produkt turystyczny.

Tegoroczny konkurs ma jak dotąd bardzo wyrównany przebieg. Różnica między atrakcjami zajmującymi dwa pierwsze miejsca to tylko pół procenta – mówi Katarzyna Nowaczyk, dyrektor serwisu otoWakacje.pl. – Tak niewielka różnica zapewni nam wielkie emocje do samego końca głosowania. Właściwie każda ze zgłoszonych atrakcji zachowuje nadal szansę na wygraną. Wszystko zależy od mobilizacji Internautów.

Organizatorem Konkursu Na Najlepszy Produkt Turystyczny 2010 roku – Wybór Internautów jest serwis otoWakacje.pl. Konkurs wystartował 23 września jako wirtualna kontynuacja plebiscytu sygnowanego przez Polską Organizację Turystyczną. Głosowanie będzie trwać do 17 października. Nagrodą dla zwycięskiego produktu – jednego z ponad 40 zgłoszonych – będzie internetowa kampania reklamowa o wartości 50 000 zł, która zostanie przeprowadzona na stronach serwisów Grupy Allegro. Wśród głosujących zostaną rozlosowane iPody, zestawy turystyczne, plecaki oraz kubki termiczne.