Jesteś w centrum uwagi – pierwsza globalna kampania Avivy

By | 05/10/2010

Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Aviva zachęca też innych do pokazania twarzy na znanych budynkach. Obok działań reklamowych kampania ma także wymiar społeczny: Aviva pomaga dzieciom ulicy i tworzy międzynarodową grupę ekspertów.

W Polsce kampania obejmuje siatki wielkoformatowe na trzech budynkach w Warszawie, projekcję zdjęć na PKiN, działania internetowe oraz 22 nośniki cyfrowego outdooru w największych miastach Polski. Kampanii towarzyszą reklamy w głównych dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz  w internecie.

Globalnie za strategię i kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja AMV BBDO a za globalny zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia. W  zakresie lokalnych działań PR dot. kampanii globalnej doradza i pomaga Avivie w Polsce agencja BCMFD media communications.

Bohaterami kampanii są autentyczni klienci, pracownicy i współpracownicy Avivy z wielu krajów. W panoramie Warszawy, Londynu, Paryża i Singapuru zostały mocno wyeksponowane ich fotografie. W listopadzie pojawią się również w New Delhi i Bombaju. Podkreślamy, że Aviva indywidualnie traktuje i docenia każdego klienta i pracownika. Rozumiemy potrzeby konkretnego klienta, prowadzimy dialog, pomagamy w trudnych sytuacjach i dotrzymujemy obietnic. To najważniejszy przekaz naszej marki – podkreśla Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes grupy Aviva w Polsce.

Polskimi twarzami kampanii są: Grzegorz Janusz – klient Avivy, Monika Onikijuk – doradca ubezpieczeniowy oraz pracownicy firmy: Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego i Robert Rogala, menedżer w departamencie sprzedaży.

Wielkoformatowe zdjęcia bohaterów kampanii pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy: Hotelu Intercontinental przy ul. Emilii Plater oraz Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich.

Wśród charakterystycznych budynków, które zmieniają się na czas kampanii w niezwykłą galerię portretów są również National Theatre w Londynie oraz budynek Opery Garniera i CNIT La Défense w Paryżu.

Polska jest dla Avivy jednym z najważniejszych rynków na świecie, a Warszawa – jednym z głównych centrów finansowych świata. Taka forma docenienia osiągnięć Polski i naszego potencjału jest czymś wyjątkowym wśród dużych międzynarodowych firm – mówi Dominika Kraśko-Białek.

Każdy, kto chce, aby jego fotografia została wyświetlona na specjalnym ekranie na Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, może dołączyć do społeczności Avivy. Wystarczy już teraz odwiedzić specjalną stronę www.centrumuwagi.pl lub społeczność Avivy na Facebooku www.facebook.com/aviva i przekazać swoje elektroniczne zdjęcie. Fotografie z Polski i innych krajów będą wyświetlane na Pałacu Kultury w dniach 22-28 października. Zdjęcia pojawią się też na eksponowanych budynkach w Londynie, Paryżu i Singapurze.

Każdy, kto przyłączy się do społeczności Avivy poprzez udostępnienie swojej fotografii, pomoże innym. Aviva przekaże po 1 funcie na fundusz wsparcia dzieci ulicy za każdą z pierwszych 250 tysięcy fotografii. Celem programu Avivy „Z ulicy do szkoły” („Street to school”) jest zapewnienie tym dzieciom możliwości edukacji.

Przeprowadzenie pierwszej globalnej kampanii jest możliwe dzięki wprowadzeniu marki Aviva na wszystkich kluczowych rynkach – w Polsce w czerwcu 2009 roku. Aviva obsługuje 53 miliony klientów w 28 krajach, w tym 3,5 miliona w Polsce. Jednolita marka umożliwia komunikację w skali międzynarodowej.

Również dzisiaj w Londynie rozpoczyna pracę międzynarodowy zespół ekspertów w dziedzinie ekonomii, zmian zachowań społecznych i polityki. Efektem jego prac będzie raport o najważniejszych wyzwaniach finansowych, przed jakimi ludzie i społeczeństwa staną w najbliższej przyszłości. W gronie ekspertów jest również przedstawiciel Polski – Paweł Świeboda, prezes DemosEuropa Centrum Strategii Europejskiej. Grupa ekspertów została powołana przez Avivę we współpracy z renomowanym ośrodkiem analitycznym Economist Intelligence Unit. Raport z jej prac zostanie opublikowany na wiosnę 2011 roku.

źródło/autor: Aviva