Jesienna kampania reklamowa Top Secret i Troll

By | 04/10/2010

Ruszyła jesienna kampania reklamowa marek Top Secret i Troll. Reklamy tych brandów ukazują się w prestiżowych magazynach, Internecie oraz na siatkach wielkoformatowych w wybranych miastach Polski. 

Reklamy prasowe marek odzieżowych z portfolio Grupy Redan znajdują się we wrześniowych i październikowych tytułach pism kobiecych oraz shoppingowo-lifestylowych: Twój Styl, Avanti, Wysokie Obcasy, Elle i Glamour. W magazynach Twój Styl, Avanti oraz Newsweek dodatkowo dołączone zostały specjalne kupony rabatowe uprawniające do 50 zł zniżki przy zakupach w sklepach Top Secret oraz Top Secret&Friends. Obecność reklamowa w najpoczytniejszych tytułach gwarantuje szeroki zasięg i dotarcie do odpowiedniej grupy czytelników, stanowiącej również klientelę marek Top Secret i Troll.

Reklamie prasowej towarzyszyć będzie  konkurs w Internecie prowadzony przez agencję Cube Group oraz działania outdorowe prowadzone w wybranych miastach Polski. Przedsięwzięcie wesprą działania marketingowe realizowane w sieciach sprzedaży, akcje promocyjne dla klientów, działania PR i cross-promocje. Akcje partnerskie obejmujące kampanię to głównie współpraca z siecią restauracji Sphinx polegająca na udzielaniu wzajemnych rabatów w placówkach na podstawie paragonów. Elementem jesiennej promocji jest także współpraca z serialem „Usta Usta”, którego obsada w listopadowych odcinkach ubrana będzie w odzież marki Top Secret.

„Oferta naszych marek modowych skierowana jest do młodych i dynamicznych osób, ceniących modny wygląd i wygodę. Jesienna kampania Top Secret i Troll podkreśla miejski styl kolekcji. Wybrane przez nas nośniki dostosowane są do stylu życia grupy docelowej.” – powiedział Piotr Kulawiński, Prezes Zarządu Redan S.A.

Kampania reklamowa promuje najnowsze, dostępne już w sklepach kolekcje, wpisujące się w aktualne trendy mody. Wybrane linie z kolekcji w tym sezonie nawiązują stylem do lat 80-tych i 90-tych. Motywem przewodnim ubrań Top Secret i Troll są ciemne kolory uzupełnione szafirowymi i fioletowymi dodatkami. Redan z zaplanowaną na jesień kampanią zamierza dotrzeć do kobiet i mężczyzn w wieku 23-35 lat, którzy stanowią grupy odbiorców marek modowych. Założeniem działań reklamowych jest poinformowanie o ofercie opartej o najnowsze trendy w modzie i zachęcenie klientów do odwiedzenia sklepów, a przez to  zwiększenie sprzedaży.