Obsługa klienta Bez Frustracji z Interactive Intelligence

By | 24/09/2010

Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, rozpoczyna kampanię na rzecz lepszej obsługi klienta pod nazwą „Bez Frustracji”. W ramach nowej akcji Interactive Intelligence stworzył i udostępnił praktyczne i pełne humoru wskazówki, które ułatwią firmom perfekcyjną obsługę klientów.

Kampania ma na celu zidentyfikowanie i usunięcie czynników, które najbardziej frustrują klientów. Na nowej interaktywnej mikrowitrynie www.ditchthefrustration.com pracownicy i managerowie obsługi klienta jak również sami klienci mogą dzielić się przeżyciami, udzielać wskazówek i zapoznać się z materiałami edukacyjnymi w tym obszarze.

„Analiza ogromnych ilości informacji dotyczących obsługi klienta w celu odnalezienia elementów, która są rzeczywiście użyteczne, jest bardzo czasochłonna” – wyjaśnia Joe Staples, szef działu marketingu Interactive Intelligence. – „Dlatego zaprojektowaliśmy www.ditchthefrustration.com jako interaktywne kompendium wiedzy, zawierające zarówno nasze własne, ponad 15-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania do obsługi klienta, a także zasoby pochodzące od grupy wybitnych ekspertów w tej dziedzinie.”

Stworzona przez Interactive Intelligence mikrowitryna „Bez Frustracji” zawiera artykuły na temat obsługi klienta, artykuły przeglądowe, blogi, filmy, podkasty i inne. Można znaleźć tutaj porady, taktyki do wykorzystania przez klientów w celu uzyskania lepszej usługi, a także wskazówki na temat wprowadzania najnowszych technologii do strategii obsługi klienta. Mikrowitryna umożliwia odwiedzającym przesyłanie własnych porad, do czego zachęca też comiesięczne losowanie nagród przewidzianych dla użytkowników strony. Odwiedzający mogą także oceniać porady i przeglądać już przyznane oceny.

Ponadto mikrowitryna pozwala odwiedzającym na przesyłanie pytań związanych z obsługą klienta oraz uzyskanie odpowiedzi od specjalistów z zespołu Interactive Intelligence. 

Wyniki kampanii zostaną przedstawione na targach ITEXPO, które odbędą się w dniach 2-4 lutego 2011 w Miami na Florydzie.

źródło/autor: Interactive Intelligence