Zgłoś pracę magisterską i wygraj indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w SGH

By | 20/09/2010

Po raz drugi Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie zapraszają absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili prace magisterskie w okresie od 1 stycznia 2007 r. do 1 grudnia 2010 r. do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego.

Do wygrania jest indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w warszawskiej SGH, iPad dla zwycięzcy i promotora, a także płatne praktyki w czołowych firmach branży internetowej.

W tegorocznej edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego nagrodą główną jest indeks na rozpoczynającą się w marcu 2011 roku 13. edycję dwusemestralnych Studiów Podyplomowych Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (bez konieczności uiszczenia opłaty za uczestnictwo), a także iPady – dla zwycięzcy i dla promotora pracy – ufundowane przez firmę Nasza-Klasa. Do wygrania są także miesięczne płatne praktyki w wiodących firmach branży internetowej: ARBOinteractive, AxelSpringer, NetArt, GoldenSubmarine, Bluerank i Onet. Organizatorem konkursu jest IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Szczegóły i regulamin konkursu na stronie www.iabpolska.pl/wygraj-indeks.html, informacje o studiach dostępne są na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl.

Do udziału w ogólnopolskim konkursie na najlepszą pracę magisterską z zakresu marketingu internetowego zapraszamy absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2007 do 1 grudnia 2010 r.

W Jury Konkursu zasiądą m.in. Ewa Bańbuła – Marketing & Product Manager On-line AxelSpringer, dr Tymoteusz Doligalski – Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Michał Fijoł – Dyrektor Projektów Internetowych AxelSpringer, Maciej Gałecki – CEO Bluerank, Dominik Kaznowski – Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR Nasza-Klasa, Paweł Klimiuk – Rzecznik prasowy Onetu, Maciej Kossowski – Dyrektor pionu sprzedaży usług marketingowych Onetu, Daniel Kotyras – Marketingowiec – Członek Zarządu NetArt i Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt, Grzegorz Krzemień – Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine, Małgorzata Lakowska – Agency Sales Director, ARBOinteractive, Marcin Skoroński – Dyrektor działu strategii rozwoju produktu reklamowego Onetu.

Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:

  • 2 Płyty CD wraz z nagraną pracą dyplomową, przy czym imię i nazwisko autora, imię i nazwisko promotora oraz nazwa uczelni powinny zostać usunięte z pracy.
  • Wypełniony oraz podpisany przez autora i promotora pracy formularz zgłoszenia do Konkursu.
  • Podpisany przez autora i promotora pracy Regulamin Konkursu.
  • Dowolny dokument z uczelni wyższej potwierdzający uzyskanie pozytywnej oceny z obrony pracy dyplomowej (np. zaświadczenie z dziekanatu, ksero dyplomu).

Terminarz trwania konkursu:

  • Zgłaszanie prac: 20 września – 1 grudnia 2010 r.
  • Etap I (15 grudnia – 9 stycznia) – oceny dokona przedstawiciel Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
  • Etap II (10 stycznia – 22 stycznia) – sprawdzanie prac przez Jury
  • 22 stycznia – 31 stycznia – spotkanie Jury w celu wybrania zwycięzcy

Patronami konkursu są: TVP.pl, Newsweek.pl, Students.pl, StepStone.pl, Uniface.pl, Kobieta.pl i Radio Kampus 97,1 FM.