Mindshare Polska: Mazda6 odsłania swoje nowe oblicze z iPadem

By | 15/09/2010

1 października wystartuje kampania reklamowa nowej Mazdy6. W kampanii realizowanej przez dom mediowy Mindshare wspólnie z wydawnictwem Axel Springer Polska, po raz pierwszy wykorzystano komunikację opartą o interaktywną aplikację na iPada.

Reklamy prasowe promujące wspólny projekt Mazda Motor Poland oraz wydawnictwa Axel Springer Polska, 13 września pojawiły się w prasie codziennej oraz w tytułach biznesowych. Odsłonie nowej Mazdy6 towarzyszyć będzie start aplikacji Newsweeka na iPada, najpopularniejszego tabletu ostatnich miesięcy.

– Miłośnicy nowej Mazdy6 to osoby ciekawe życia i chętnie sięgające po nowoczesne rozwiązania technologiczne. Mobilność, interaktywność i łatwość dostępu do informacji w iPadzie sprawiają, że jest to urządzenie dla dynamicznej i wyznaczającej trendy grupy użytkowników. Tacy też są klienci Mazdy – powiedział Sylwester Baczkowski, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.

Za pośrednictwem aplikacji Newsweeka możliwie będzie m.in. poznanie różnych wariantów kolorystycznych samochodu, obejrzenie galerii zdjęć oraz filmów, których bohaterem jest nowa Mazda6. Dodatkowo, użytkownicy korzystający z iPada online będą mogli za pomocą zintegrowanej z aplikacją mapy dealerów wyszukać najbliższy salon Mazdy. Ponadto w aplikacji Newsweeka na iPada dom mediowy Mindshare Polska wykorzystał rozwiązania technologiczne umożliwiające dłuższy i trwalszy kontakt użytkownika z reklamą.

W momencie ładowania aplikacji Newsweeka, użytkownik zobaczy obrandowany loader, czyli ekran ładowania się aplikacji, na którym zaprezentowany będzie przejeżdżający model Mazdy6. Co kilka stron redakcyjnych, podobnie jak podczas „kartkowania” papierowego wydania, pojawi się podzielony na tematyczne sekcje, interaktywny fullpage (minisite) zawierający informacje na temat nowego modelu Mazdy6.

– Wykorzystanie iPada przez Mazda Motor Poland to bez wątpienia krok ku najbardziej wymagającym użytkownikom i dowód na to, że Mazda stawia na innowacyjność, także jeśli chodzi o komunikację marketingową. Intuicyjność urządzenia i jego funkcjonalność skłaniają do nowego spojrzenia na formę interakcji użytkownika z reklamą oraz pozwalają na tworzenie nowatorskiego i angażującego contentu. Każdy kto trzymał w ręku iPada z pewnością zauważy jak szerokie możliwości stwarza to urządzenie. Z tego względu, interaktywny fullpage jest rozwiązaniem zdecydowanie bardziej atrakcyjnym niż standardowe reklamy statyczne –  powiedział Dominik Komar, Manager działu Invention w domu mediowym Mindshare Polska, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację projektu.

Kampania prasowa promująca wspólny projekt Mazdy oraz Axel Springer Polska, realizowany przez Mindshare Polska,  obejmuje tytuły należące do wydawnictwa: Newsweek, Forbes, Auto Świat, Przegląd Sportowy oraz Komputer Świat. Reklamy prasowe aplikacji Newsweeka pojawią się także na łamach Dziennika Gazeta Prawna i Pulsu Biznesu. Launchowi aplikacji na iPada towarzyszyć będzie kampania internetowa w witrynach wydawnictwa.

źródło/autor: Mindshare