„Polacy inspirują świat” z Tyskim

By | 14/09/2010

„Polacy inspirują świat” to nowa kampania Tyskiego, która po raz kolejny uświadamia Polakom, że dzięki wartościom, które wyznajemy i wyjątkowym cechom charakteru nasz naród może osiągnąć naprawdę wiele. Tym razem marka Tyskie zabiera nas w podróż dookoła świata po mapie sukcesów naszych rodaków!

Australia, Chile, Peru… – na całym świecie znajdujemy ślady działalności wielkich Polaków, których dokonania zmieniły życie dziesiątek ludzi, a nawet wpłynęły znacząco na rozwój nauki. W końcu bez z nich wiele współczesnych wynalazków nawet by nie powstało! Brzmi niewiarygodnie? A jednak! Zarówno w przeszłości, jak i współcześnie możemy znaleźć wiele przykładów Polaków, którzy dzięki szczególnym polskim wartościom osiągnęli sukces i zainspirowali świat. Możemy być naprawdę dumni z rodaków. Na przykład jednym z nich jest wielki podróżnik i badacz – Paweł Strzelecki, który przemierzał bezdroża Australii, odkrywając kolejne białe plamy na jej mapie. Wśród współcześnie żyjących inspirujących Polaków możemy wymienić np. odkrywcę i reportera Jacka Pałkiewicza, który w 1983 r. założył we włoskim Bassano del Grapa pierwszą w Europie szkołę przetrwania.

W nadchodzącej aktywacji Tyskie chce przybliżyć konsumentowi ślady polskich inspiracji na całym świecie poprzez historie, fakty i wydarzenia, które świadczą o wyjątkowości polskich cech.

Historie Polaków, którzy zainspirowali świat pojawią się we wrześniu na outdoorze, w prasie i Internecie, a także na opakowaniach promocyjnych piwa Tyskie. Z kolei na stronie www.tyskie.pl , od 13 września do 8 października, konsumenci będą mogli wziąć udział w konkursie. Zadaniem dla internauty będzie odnalezienie na mapie świata miejsc związanych z inspirującymi Polakami. Zabawa jest warta zachodu, gdyż codziennie do wygrania jest 5000 złotych oraz piwo Tyskie!

Za pomysł kreatywny kampanii „Polacy inspirują świat”, konkurs, działania w internecie oraz projekt opakowań i komunikację w POS odpowiada agencja Tequila\Polska. OOH, działania w prasie i advertoriale leżą w zakresie agencji DDB. Działania PR obsługuje agencja Raczkiewicz – Chenczke Consultants. Zakup mediów – Dom Mediowy Starcom.

Więcej na: www.tyskie.pl