Internauci Gruper.pl zaoszczędzili już ponad 1 000 000 zł

By | 13/09/2010

Katowice, to kolejna aglomeracja w której został uruchomiony serwis Gruper.pl. Z portalu można już korzystać w 6 miastach i aglomeracjach, a do końca roku liczba ma się zwiększyć do ok. 15.

Serwis Gruper.pl wystartował pod koniec kwietnia bieżącego roku. W ciągu nieco ponad 4 miesięcy internauci kupili za pomocą serwisu ponad 18 000 kuponów oszczędzając  ponad 1 000 000 zł, co w przeliczeniu na jeden kupon daje ponad 55 zł oszczędności!. – Możemy śmiało powiedzieć, że pomysł wypalił i odnosi sukces. Naszym celem jest umożliwienie korzystania z rewelacyjnych ofert mieszkańcom wielu kolejnych miast jeszcze w 2010 roku. Stale  pracujemy nad podniesieniem jakości zarówno samego portalu, wprowadzaniu nowych funkcjonalności jak i pozyskiwaniu coraz bardziej atrakcyjnych i różnorodnych ofert. Kładziemy również duży nacisk na reklamę portalu – podkreśla Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl. Jedną z nowinek jest system premiowy dla dotychczasowych użytkowników serwisu. Za każdą nową osobę, która trafi do Grupera z ich polecenia otrzymują 10 zł.

Przypomnijmy, że Gruper.pl to pierwsza polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie. Poprzez portal internauci  mogą dokonywać zakupów o 50% do 90% taniej. – Decyzja o współpracy z Gruper.pl to strzał w dziesiątkę. Sprzedaliśmy za pomocą serwisu prawie 700 zabiegów o wartości ponad 26 tys. zł – mówi Anna Wysocka, właścicielka salonu piękności w Warszawie. Obecnie warszawski Gruper.pl sprzedaje średnio kilkaset sztuk każdej oferty o łącznej wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych. Wskaźniki te każdego miesiąca dynamicznie rosną.

źródło/autor: Everest Consulting