Ruszyła szkoła gry w golfa dla branży reklamowej

By | 10/09/2010

W pierwszą niedzielę września rozpoczęły się zajęcia szkoły gry w golfa, która stanowi przygotowania do turnieju Bizon Golf Cup 2010. Organizatorami cyklu spotkań są sieć BizOn media wraz z Sobieniami Królewskimi Golf & Country Club.

W pierwszych zajęciach wzięło udział około 70 przedstawicieli kluczowych Klientów  oraz największych w Polsce domów mediowych. Uczestnicy spotkania zostali przywitani przez Paulinę Bechcicką, kierującą siecią BizOn media. Po oficjalnym wstępie goście rozpoczęli naukę m.in. zasad gry, prawidłowej postawy oraz techniki uderzeń. Instruktorami byli trenerzy z Cranfield Golf Academy – renomow­anej akademii golfa, lidera na rynku brytyjskim, który od wiosny br. działa również w Sobieniach Królewskich.

Pełną fotorelację z pierwszego spotkania w ramach BizOn Golf Cup 2010 można obejrzeć na profilu sieci BizOn media na serwisie Facebook, pod adresem www.facebook.com/bizonmedia.

BizOn Golf Cup to akademia golfa zakończona turniejem dedykowanym branży reklamowej. Spotkania odbywają się cyklicznie przez pięć niedziel w Sobieniach Szlacheckich pod Warszawą. Zakończą się finałowym turniejem w pierwszy weekend października. Dla  zwycięzców przewidziano atrakcyjne nagrody. Sponsorami BizOn Golf Cup 2010 są Dom Maklerski X-Trade Brokers S.A. oraz Rzeczpospolita.

Pole golfowe Sobienie Królewskie Golf & Country Club znajduje się w miejscowości Sobienie Szlacheckie, na południowy- wschód od Warszawy. Obiekt gwarantuje warunki do gry i rekreacji zarówno dla początkujących golfistów, jak i tych zaawansowanych. Składa się z driving range o długości 250 m, 19 stanowisk zadaszonych, platformy do gry z trawy oraz 3 dołków treningowych o długości 70–150 m z miejscami startów dla kobiet i mężczyzn. Na terenie pola golfowego Sobienie Królewskie Golf & Country Club można skorzystać także korzystać z wypożyczalni sprzętu do gry w golfa oraz oferty sklepu golfowego.

źródło/autor: BizOn media