OS3 autorem loterii Kinder Maxi

By | 10/09/2010

Agencja interaktywna OS3 multimedia opracowała i wdrożyła loterię konsumencką dla marki Kinder Maxi. Jednym z jej elementów jest serwis www.maxipara.pl.

Serwis wspiera promocję sprzedażową batoników Kinder Maxi. Promocja oparta została o mechanizm loterii, w której do wygrania są iPod’y, iPhone’y, bony zakupowe oraz kontent mobilny. Nagrodą główną jest Mini Cooper Cabrio!

Aby wziąć udział w loterii, należy zakupić batonik Kinder Maxi oraz wysłać smsem lub wpisać na stronie www.maxipara.pl specjalny kod znajdujący się na opakowaniu. Loteria potrwa do 28 listopada 2010 r.

Poza mechanizmem loteryjnym przygotowana została aplikacja „Flirt”, będąca gotową bazą tekstów do wysyłania mailem, smsem lub na Facebooku. Aplikacja powstała w oparciu o ideę flirtu towarzyskiego.

W ciągu najbliższego miesiąca uruchomiony zostanie kolejny konkurs, w którym zadaniem uczestników będzie przygotowanie własnej wersji komiksu o przygodach Mleka i Czekolady.

W ramach współpracy, agencja OS3 odpowiada za kompleksowe przygotowanie koncepcji, logistyczną obsługę loterii , serwis www.maxipara.pl, a także prowadzenie działań dla marki na Facebooku. Agencja będzie też doradzać strategicznie w zakresie biznesowego wykorzystania obecności marki Kinder Maxi w Internecie.

„Skończyły się czasy, kiedy Klienci przychodzili do nas tylko i wyłącznie po kreację. Dziś coraz więcej Klientów stawia na poparte wiedzą zintegrowane działania marketingowe, które mają na celu określony efekt biznesowy” – mówi Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.