Słuchawki Jabra w Telekomunikacji Polskiej

By | 07/09/2010

GN Netcom, producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, wyposażył Call Center firmy Telekomunikacja Polska w profesjonalne zestawy słuchawkowe.

Telekomunikacja Polska zdecydowała się na słuchawki Jabra ze względu na ich jakość i cenę oraz dobre warunki wsparcia technicznego po zakończeniu procesu sprzedaży. Przed ostatecznym wyborem, 100 konsultantów miało możliwość osobistego przetestowania zestawów słuchawkowych. Słuchawki, na których pracują agenci Call Center musiały być bardzo wytrzymałe na uszkodzenia i wyposażone w funkcje umożliwiające wysoką jakość prowadzonych rozmów oraz zapewniające sprawną obsługę klienta. Ze względu na głośne pomieszczenie i częstotliwość prowadzonych rozmów, pod uwagę brano takie czynniki jak redukcja szumów otoczenia i dobra akustyka zapewniająca ochronę słuchu. Duże znaczenie miała również wysoka ergonomia użytkowania, prostota obsługi oraz pełna kompatybilność z pozostałymi elementami infrastruktury technicznej wykorzystywanej w CRM (w tym urządzeń końcowych). Biorąc pod uwagę komfort użytkowania i funkcjonalność, ostatecznie Telekomunikacja Polska wybrała 295 sztuk słuchawek Jabra GN2100 duo oraz 210 sztuk słuchawek GN BIZ2400 NC.

Przewodowe słuchawki Jabra GN2100 charakteryzują się niewielką wagą i ergonomicznym kształtem. Użytkownicy mają do wyboru dwa opatentowane wysięgniki oraz mikrofon z redukcją szumów. Dzięki temu, słuchawki dobrze sprawdzają się w głośnych pomieszczeniach biurowych, a dzięki wyciszeniu szumów w tle oraz wzmocnieniu głosu rozmówcy, zapewniają wrażenie rozmowy w cztery oczy.

Słuchawki Jabra BIZ2400 charakteryzują się wyjątkowo trwałą konstrukcją. Nowym rozwiązaniem jest opatentowany wysięgnik FreeSpin umożliwiający obrót o 360 stopni, który jest odporny na złamanie. Wysoką jakość dźwięku zapewniają głośniki neodymowe, a pozłacane styki podnoszą jakość transmisji głosu. Dodatkowo słuchawki częściowo zostały wykonane ze stali chirurgicznej, a przewód został wzmocniony kevlarem.

Oba modele zestawów słuchawkowych zostały ponadto wyposażone w technologię PeakStop, która zabezpiecza użytkowników przed szkodliwymi skokami natężenia dźwięku o ciśnieniu akustycznym powyżej 118 db.

„Wybraliśmy rozwiązania marki Jabra, ponieważ najlepiej spełniają nasze oczekiwania. Braliśmy pod uwagę przede wszystkim wysoką jakość oferowanego sprzętu, jak i korzystną cenę. Ważnym elementem, który wpłynął na ostateczną decyzję była również kompatybilność z systemem telekomunikacyjnym firmy Alcatel, na którym działa Contact Center. Dodatkowym atutem GN Netcom jest także elastyczne wsparcie techniczne, co pozwala na optymalizację organizacji pracy” – podsumowuje Norbert Matuszewski, Kierownik Działu Wsparcia Operacji w Telekomunikacji Polskiej.

Słuchawki Jabra zostały dostarczone przez Veracomp i stanowią część obecnego wyposażenia Call Center TP.