Marka Tiger rozpoczyna „Kosmiczną promocję 2”

By | 22/07/2010

Marka Tiger – numer 1 na rynku napojów energetyzujących w Polsce już po raz drugi rozpoczyna ogólnopolską promocję konsumencką, w której główną wygraną jest lot w stanie nieważkości. Dziesięciu zwycięzców promocji wyjedzie do Honolulu na Hawaje, skąd odbędzie lot samolotem G-Force, w czasie którego nie działa siła grawitacji. Promocja potrwa od 26 lipca do 5 września br.

Marka Tiger rozpoczyna wakacyjną promocję konsumencką pod nazwą „Kosmiczna Promocja 2”. To już druga edycja promocji konsumenckiej o tak wartościowej puli nagród, którą marka przygotowała dla miłośników napoju Tiger. „Kosmiczna Promocja 2” rozpoczyna się 26 lipca i potrwa do 5 września br.

Na zwycięzców czeka 10 wycieczek na Hawaje, skąd odbędzie się fascynujący lot w stanie nieważkości i zwiedzanie archipelagu wysp hawajskich. Dodatkowo przez cały okres promocji codziennie można wygrać I-Pod-a Touch oraz konsolę SONY PSP.

„Zeszłoroczna edycja Kosmicznej Promocji cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, że zdecydowaliśmy się ją powtórzyć. Chcemy zapewnić fanom naszego brandu ekstremalne wrażenia i maksymalną dawkę energii. Po locie w stanie nieważkości zwycięzcy spojrzą na ziemię z całkiem nowej perspektywy” – mówi Sebastian Pender – Junior Brand Manager marki Tiger.

Aby wziąć udział w losowaniu nagród należy kupić napój Tiger Energy Drink w jednej z trzech wersji opakowań promocyjnych czyli: puszkę 250 ml, butelkę o pojemności 1l bądź 0,5l zaprojektowaną przez Studio Porche Design i wysłać SMS-em kod z opakowania promocyjnego. Oprócz losowania 10 nagród głównych, czyli lotu w stanie nieważkości, każdego dnia odbywa się losowanie I-Pod-ów Touch oraz konsol SONY PSP.

Kampania obejmuje reklamę w pismach branżowych oraz działania na portalu facebook.pl. Na potrzeby „Kosmicznej Promocji 2” przygotowano specjalne wzory opakowań z opisem mechanizmu konkursu. Więcej informacji o promocji na powerisback.com

Kreację kampanii przygotował dział marketingu FoodCare, za przygotowanie działań w internecie odpowiada agencja OS3. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.