1,3 mln zł przychodu M4B S.A. po pierwszym półroczu 2010r.

By | 22/07/2010

M4B S.A. – wyspecjalizowana spółka z branży IT, która w sierpniu planuje zadebiutować na rynku NewConnect – wypracowała blisko 1,3 mln zł przychodu za pierwsze półrocze br. Jest to 82 proc. wzrostu w porównaniu do poziomu przychodów z analogicznego okresu roku ubiegłego. Sprawdziły się także prognozy Spółki dotyczące wyniku netto, który osiągnął poziom 98 tys. złotych. Zysk netto jest także wyższy od ubiegłorocznego o 62 procent.

„Ubiegły rok upłynął pod znakiem inwestycji w produkt. Nasza uwaga skupiona była przede wszystkim na autorskim systemie WAVE Multimedia Everywhere. W tym roku mamy pierwsze efekty tej wytężonej pracy. Pierwsze półrocze 2010r. przyniosło nam około 1,3 mln zł przychodów oraz 98 tys. zł zysku netto. Przychody za okres od stycznia do czerwca włącznie stanowią ponad 80 proc. przychodów za cały ubiegły rok. Jeśli mamy porównywać to tylko w czerwcu br. wypracowaliśmy ponad 505 tys. zł przychodu, co oznacza wzrost o 84 procent. Szacujemy, iż tendencja wzrostowa utrzyma się rok do roku. Według naszych prognoz na koniec tego roku M4B osiągnie 2,5 mln zł przychodu” – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Niedawno Spółka informowała o rozpoczęciu drugiego etapu projektu Digital Signage w 1000 warszawskich taksówek. Projektem zarządza warszawska firma EnterMedia sp. z o.o., natomiast M4B dostarcza system Wave, który administruje treścią wyświetlaną na zamontowanych w autach monitorach.

„Taksówek w Polsce z zainstalowanymi ekranami jest wiele. Nasz system jest unikalny z kilku powodów. Dzięki transmisji gsm możemy w trybie on-line zarządzać treściami wyświetlanymi na monitorach. To rozwiązanie umożliwia także pasażerom taksówek skorzystanie z mobilnego punktu hot spot. Znaleźliśmy również sposób, który szczególnie podoba się reklamodawcom. Transmisja kontentu na ekranie rozpoczyna się z chwilą, kiedy kierowca taksówki włączy silnik oraz taksometr. W ten sposób nadawane treści są rzeczywiście oglądane przez pasażera.” – opowiada Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Spółka jest w trakcie przeprowadzania prywatnej emisji akcji o wartości 700 tys. zł. W jej ramach oferuje inwestorom 7,6% udziałów w kapitale zakładowym lidera polskiego rynku Digital Signage. Debiut na rynku NewConnect planowany jest na sierpień br. Funkcję Autoryzowanego Doradcy przy emisji pełni Corvus Corporate Finance sp. z o.o.