„Czystość z pierwotnej natury” Plakatem Miesiąca

By | 19/07/2010

Layout reklamujący wodę mineralną Nata Aqua zwyciężył wśród plakatów eksponowanych na nośnikach Cityboard Media w czerwcu 2010 r.

W czerwcowej odsłonie konkursu City Plakat jury wyróżniło plakat lokalnej (realizowanej w Trójmieście) kampanii wody mineralnej Nata i przyznało mu tytuł Plakatu Miesiąca. Layout bazuje na motywie ewolucji. Jej ostatnim ogniwem jest kobieta, ponieważ Nata Aqua jest pozycjonowana jako woda przeznaczona dla płci pięknej. Za zwycięską kreację odpowiada gdyńska agencja Czarny Tulipan.

Jury doceniło również reklamy Play i Lubiany. Ta ostatnia eksponowana była z wykorzystaniem elementu 2D, co – jak potwierdzają badania – korzystnie wpływa na jej zauważalność i na zapamiętywanie przekazu reklamowego.

Konkurs City Plakat to wspólny projekt Cityboard Media i Szkoły Wyższej Psychologii  Społecznej w Warszawie. Jury co miesiąc wybiera trzy najlepsze layouty prezentowane w danym miesiącu na nośnikach Cityboard Media.  Zdobywcy pierwszych miejsc po roku trwania konkursu będą ubiegać się o tytuł Plakatu Roku i towarzyszące mu nagrody: konsultację specjalisty z SWPS do layoutu przy następnej kampanii, a także miesięczną kampanię reklamową na nośnikach 6×3 m od Cityboard Media gratis. Rozstrzygnięcie nastąpi we wrześniu 2010 r.