Streetcom promuje innowacyjny produkt SC Johnson

By | 09/07/2010

Firma SC Johnson prowadzi działania promocyjne wprowadzonego w 2009 roku na rynek produktu Duck Fresh Discs, który ma pomóc w utrzymaniu czystości toalety w innowacyjny i bardziej higieniczny sposób. Do testowania produktu zostały zaproszone wybrane Ekspertki Streetcom.

Duck Fresh Discs to łatwe i wygodne w użyciu urządzenie, zawierające skoncentrowany żel ze składnikami czyszczącymi i nadającymi zapach. Celem stworzenia nowego rozwiązania było wyeliminowanie wad tradycyjnych zawieszek. Duck Fresh Discs czyści, odświeża, nadaje świeży zapach jak zwykła zawieszka, natomiast aplikacja produktu nie wymaga dotykania muszli lub koszyczków zawieszek, które znajdują się w muszli. Jeden krążek działa do 7 dni, a całe opakowanie wystarcza aż do 600 spłukań.

Dzięki działaniom marketingu rekomendacji prowadzonym przez Streetcom, konsumentki mają okazję osobiście przetestować produkt i wyrazić swoją opinię na jego temat. Do kampanii zostało zaproszonych 3000 kobiet, w wieku 25-49 lat, z dużych i średnich miast, które interesują się tematem detergentów i środków czystości. Każda z uczestniczek otrzymała Paczkę Ambasadorki zawierającą pełnowartościowy produkt dla siebie i koleżanki oraz kompleksowe materiały informacyjne na temat Duck Fresh Discs i utrzymania czystości w domu. Możliwość bezpłatnego sprawdzenia produktu ma zachęcić konsumentki do zmiany preferencji zakupowych i rekomendowania produktu znajomym.

– Rekomendacje konsumenckie coraz częściej wykorzystywane są do promocji produktów codziennego użytku i bardzo dobrze sprawdzają się w tej kategorii. Eksperci chętnie poznają produkty, które ułatwiają wykonywanie obowiązków domowych i lepszym dbaniu o swoich bliskich. W przypadku innowacyjnych rozwiązań umożliwienie konsumentom przetesowania produktu osobiście jest szczególnie istotne i pozwala firmie łatwiej osiągnąć założone cele marketingowe – mówi Anna Bosak, specjalista ds. komunikacji w Streetcom.

źródło/autor: Streetcom