Robert Ryng Brand Managerem marki BLOW

By | 07/07/2010

BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, poinformował że Robert Ryng został Brand Managerem marki BLOW w Polsce. Nowa osoba w zespole BLOW wesprze rozwój działalności biznesowej marki, rozwój kanału partnerskiego oraz zapewni pełne wsparcie sprzedaży na rynku polskim.

Robert Ryng związany jest z rynkiem nowych technologii od roku 1995. Swe doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie Xerox, Netia Telekom, Pro Futuro. Przez ostatnie cztery lata związany był z firmą ACTION (2006-2010),  w której realizował strategię zarządzania produktami w segmencie nawigacji.

Robert Ryng  (l. 38) jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach uprawia trekking i pływanie. Jego prawdziwą pasją jest lotnictwo – posiada licencje pilota szybowcowego oraz pilota samolotowego.