7 Days Challenge 2010

By | 04/07/2010

W ramach turnieju koszykówki ulicznej Shoot Out, rozegranego w niedzielę 27 czerwca w Warszawie, odbył się konkurs 7 Days Challenge. Pierwszą edycję sportowych zmagań zorganizowała Akademia Sportu.

Amatorzy streetballa z całej Polski opanowali boiska XVII LO im. Jana Zamoyskiego w Warszawie podczas turnieju Shoot Out. Na liście startowej znalazło się 260 zawodników z 65 drużyn. Na dobry początek każda drużyna otrzymała od organizatorów specjalne zestawy startowe, w których znalazły się m.in. rogaliki 7 Days Max.

Zespoły składały się z trzech graczy oraz jednego rezerwowego. Walka toczyła się w trzech kategoriach: Open (40 zgłoszonych drużyn), Junior (23 drużyny) i Girls Only (2 drużyny). Trzy najlepsze zespoły z poszczególnych kategorii otrzymały puchary i medale od prezydenta Warszawy oraz nagrody rzeczowe od sponsorów.

W trakcie turnieju rozegrano 7 Days Challenge, w skład którego wchodził konkurs wsadów. Ta część imprezy spotkała się z dużym zainteresowaniem widzów. W emocjonującym finale zwyciężył Emil Olszewski znany jako „Slash”. Drugą częścią 7 Days Challenge był konkurs Big Shot, czyli rzut z połowy boiska, do którego zgłosiło się 50 zawodników. Już drugi z nich, Szymon Złomańczuk, trafił zwycięski rzut z połowy boiska.

Znakomitą atmosferę imprezy zapewnił DJ serwujący muzykę na żywo oraz prowadzący – Bartek Nowosielski, aktor oraz wielki fan koszykówki z Łodzi.

Partnerzy turnieju: UM Warszawa, PZKosz, UKSW, ZTM, Koleje Mazowieckie, Fundacja Marcina Gortata MG13, You Think – park pomysłów, WNBA, UNBA, KNBA, Sport and Fun, Stowarzyszenie Opus Humanum, Wielkie Joł.

Sponsorzy turnieju: 7 Days, Noodle w Pudle, JBL, Oshee, MVP32, Multikino, MDR Team, Panorama, Baza Nurkowa Czarna Perła, Soundcraft, Speak Up, Decathlon.

Patroni medialni: Radio Eska, Magazyn MVP, Portal dla studenta.pl, Probasket.pl, Zawsze Po Pierwsze, Speedballin.pl.

7 Days Max jest produkowany przez Chipita Poland. Firma wprowadziła produkt na polski rynek w 2009 r. Rogalik występuje w trzech wariantach, z nadzieniami o smakach: wanilii, kakao oraz spumante (szampana).

Chipita Poland działa w Polsce od 1999 roku. Firma ma nowoczesną piekarnię w Tomaszowie Mazowieckim, zatrudnia 600 osób. Główne marki to 7Days i Chipicao, których produkty można kupić w sklepach detalicznych oraz supermarketach i hipermarketach w całej Polsce.