Medicover współpracuje z BrainJuice Group

By | 01/07/2010

Grupa e-marketingowa BrainJuice Group nawiązała współpracę z Medicover – wiodącą firmą medyczną oferującą pełny zakres opieki medycznej w Polsce. Zakres współpracy obejmuje prowadzenie kampanii linków sponsorowanych w Polsce i Europie oraz działania Web PR.

– Obecnie silnie rozwijamy nasze kompetencje w obsłudze klientów z branży medycznej i farmaceutycznej. Tym bardziej cieszymy się, iż mamy możliwość współpracować z Medicover i poprzez nasze działania wzmacniać obecność tej firmy w medium, które obecnie dla wielu staje się pierwszym źródłem informacji o usługach medycznych – powiedział Krzysztof Kuwałek, Prezes Zarządu BrainJuice Group.

BrainJuice Group wspiera Medicover w dwóch obszarach: prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych oraz działaniach PR w Internecie. Kampania PPC kierowana jest zarówno do odbiorców polskich, jak i internautów w Danii, Niemczech, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Celem kampanii jest promocja i sprzedaż poszczególnych usług Szpitala Medicover wśród Polaków oraz obcokrajowców.

W zakres działań Web PR wchodzą: tworzenie oraz dystrybucja artykułów eksperckich i tematycznych, Social Media, Media Relations, monitoring Internetu oraz doraźna pomoc przy akcjach prowadzonych przez Medicover.
– Medicover pragnie mocniej zaistnieć w świecie online. Prowadzone wraz z BrainJuice Group działania mają nie tylko wpłynąć na sprzedaż naszych usług, ale również stworzyć dodatkowy kanał komunikacji z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami. Wybraliśmy usługi BrainJuice Group ze względu na kompleksowość oferty e-marketingowej – powiedziała Joanna Jakubowska, Kierownik ds. Komunikacji Internetowej w Medicover.

Za przygotowanie i realizację kampanii PPC odpowiada Web Search Factory Polska, za prowadzenie działań Web PR agencja FuturePR. Zarówno WSF jak i FuturePR wchodzą w skład BrainJuice Group.

Medicover współpracuje z BrainJuice Group od połowy lutego 2010 roku.