Polskie Radio w ofercie sieci Ad-Vice

By | 30/06/2010

Sieć reklamy internetowej Ad-Vice nawiązała współpracę z Polskim Radiem w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej.

Do portfolio sieci Ad-Vice dołączył portal Polskiego Radia – Polskieradio.pl. Należą do niego wszystkie programy Polskiego Radia dostępne w internecie. Portal Polskiego Radia oferuje pełny serwis wiadomości, zarówno z kraju, jak i ze świata, z zakresu polityki, gospodarki, historii i kultury. Dodatkowo na portalu znajduje się ramówka wszystkich stacji, informacje o audycjach, a także materiały pochodzące z anteny: podcasty całych audycji, fragmenty wywiadów oraz treści publicystyczne. Witryna skupia obecnie ponad 510 tys. użytkowników (real users), którzy generują miesięcznie ponad 6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius).

Współpraca z Polskim Radiem dała reklamodawcom korzystającym z usług sieci Ad-Vice możliwość dotarcia do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców: internauci odwiedzający strony Polskiego Radia to osoby powyżej 25 roku życia, mieszkańcy największych miast, w średnim wieku, dobrze wykształceni i o wysokim statusie społecznym.

Oferta reklamowa portalu Polskiego Radia poza tradycyjnymi formami reklamowymi umożliwia przeprowadzanie akcji specjalnych, takich jak: przedświąteczne gry o prezenty lub sponsoring na serwisach, np. eksperckim serwisie narciarskim. Reklamodawcy mają też możliwość sponsorowania wydarzeń i imprez plenerowych, których pomysłodawcą i patronem jest Polskie Radio.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z Polskim Radiem. To kolejna duża witryna w naszym portfolio, która umacnia prężnie rozwijającą się kategorię informacyjną w sieci Ad-Vice. Dzięki naszemu doświadczeniu i potencjałowi Polskiego Radia będziemy po raz kolejny wykraczać poza standardowe kampanie reklamowe i w dużym stopniu skupiać się na akcjach specjalnych oraz sponsoringu w internecie” – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-Vice.

Współpraca z portalem Polskiego Radia to dla sieci reklamowej Ad-Vice kolejny duży krok w rozwoju firmy i kolejny krok milowy w rozbudowie portfolio o nowych kluczowych wydawców.