Le Mac stawia na jakość obsługi klientów

By | 30/06/2010

Le Mac – sieć detaliczna z modą męską marek Calamar, Hattric, camel active rozpoczęła kolejny etap szkoleń personelu z zakresu jakości obsługi klienta.

Cykl szkoleniowy zespołów sprzedażowych salonów Le Mac otworzyło szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Podczas zajęć uczestnicy zdobyli wiedzę i umiejętności w zakresie nawiązywania kontaktu z klientem, diagnozy potrzeb, prezentacji produktów i finalizacji sprzedaży, a także sprzedaży dodatkowej i obsługi kilku klientów na raz.

Podczas drugiego szkolenia „Sprzedawca – stylista” sprzedawcy nauczyli się rozpoznawać typy kolorystyczne i osobowościowe mężczyzn, aby móc im lepiej doradzić w doborze odpowiedniego ubioru i dodatków do ich indywidualnej osobowości i typu urody. Ważnym elementem szkolenia było także doradztwo w zakresie dopasowania odzieży do indywidualnej budowy ciała klienta tak, aby podkreślić atuty i ukryć mankamenty sylwetki.

Szkolenie z towaroznawstwa, które odbyło się 22 czerwca pozwoliło uczestnikom zdobyć umiejętności rozpoznawania tkanin i dzianin, a także wiedzę o ich właściwościach, by móc klientom służyć fachowym doradztwem, jak użytkować i pielęgnować poszczególne produkty. Program szkoleniowy przygotowała dla sieci Le Mac firma Promedia Jerzy Osika specjalizująca się w usługach szkoleniowych i marketingowych dla branży odzieżowej.

– Chcemy, aby nasi klienci w osobach sprzedawców Le Mac mieli fachowych doradców, którzy pomogą im dokonać jak najlepszych zakupów. Klienci mają coraz wyższe wymagania, jeśli chodzi o profesjonalizm ekspedientów, zwłaszcza w przypadku renomowanych marek. Oczekują wartości dodanej i my im ją właśnie dajemy inwestując w doskonalenie poziomu obsługi, która nie jest zwykłą sprzedażą lecz staje się coraz bardziej kompleksowym i indywidualnym doradztwem – tłumaczy Anna Dziełak, prezes Le Mac.

źródło/autor: Promedia