Animatic Studio wchodzi na rynek Digital Signage i nawiązuje współpracę z MCX Systems

By | 30/06/2010

W ramach poszerzania zakresu usług i rozbudowywania swojej oferty o dostarczanie dedykowanych materiałów reklamowych na nośniki Digital Signage, Animatic Studio nawiązało partnerstwo strategiczne z dostawcą rozwiązań technologicznych MCX Systems. Partnerstwo obejmuje współpracę przy projektach z zakresu Digital Signage.

Animatic Studio jest również zaangażowane m.in. we wspólne działania promocyjne na imprezach branżowych i w stowarzyszeniach.

„Rynek Digital Signage jest w Polsce na wczesnym etapie rozwoju, jednak ma bardzo duży potencjał. Głównym ograniczeniem jest brak badań, które udowadniałyby skuteczność tego narzędzia, stąd część naszych działań będzie zorientowana na wspólne zorganizowanie takich testów. Z drugiej strony reklamodawcy wciąż mało wiedzą o tym medium i często decydują się na zbyt proste formy reklamowe w ramach Digital Signage takie jak np. pokaz slajdów. Zdecydowaliśmy się wejść w rynek Digital Signage gdyż widzimy potencjał i zapotrzebowanie na wysokiej jakości animacje Digital Signage oraz na doradztwo strategiczne przy projektowaniu systemów Digital Signage.” – mówi Krzysztof Rybczyński, Creative Managing Director w Animatic Studio.

„Ze względu na wciąż nowatorski charakter, Digital Signage skuteczniej przyciąga uwagę osoby przechodzącej obok niż tradycyjne, statyczne formy reklamy. Przekaz w systemach Digital Signage jest krótki, szybki i dynamiczny a wzbogacony treściami multimedialnymi staje się bardziej atrakcyjny dla odbiorcy i bardziej działa na emocje i wyobraźnię” – mówi Jacek Małka, Kierownik Produktu w MCX Systems – „Skutecznie prowadzona reklama, emitowana w kanale Digital Signage w dużym stopniu wpływa na decyzje zakupowe klientów. Duże znaczenie ma tutaj fakt, że odbiorcą reklamy jest osoba, która ma okazję dokonać zakupu bezpośrednio pod wpływem emitowanej reklamy. Jest to duża przewaga w stosunku do przekazu reklamowego typu ATL, w którym od momentu obejrzenia treści reklamowej do chwili gdy zakup jest możliwy upływa sporo czasu. Przy Digital Signage nie ma możliwości ucieczki – zappingu. Technologia Digital Signage stwarza ogromne możliwości, ale bardzo łatwo jest popełnić wiele błędów przy projektowaniu systemów tego typu, dlatego też warto w tym względzie zaufać doświadczonemu partnerowi. ”

Szczegóły dotyczące pierwszych wspólnie stworzonych przez obydwie firmy projektów nie są jeszcze ujawniane.