Zostań fanem inwestycji Rynek 20

By | 29/06/2010

Griffin Real Estate – spółka działająca na rynku luksusowych nieruchomości mieszkaniowych – jako jeden z pierwszych deweloperów zdecydował się na bezpośredni i mniej oficjalny kontakt z internautami. Inwestor uruchomił właśnie profil inwestycji Rynek 20 w Cieszynie w serwisie Facebook. Fani będą na bieżąco informowani o postępie prac rewitalizacyjnych „Hotelu Pod Brunatnym Jeleniem” oraz aktualności i ciekawostek z placu budowy.

Rynek 20 – legendarna kamienica położona w samym sercu Cieszyna – jest jedną z luksusowych inwestycji Griffin Real Estate. Na profilu Rynek 20 w Cieszynie można znaleźć wizualizacje wnętrz „Hotelu Pod Brunatnym Jeleniem” oraz – utrzymane w klimacie przedwojennego filmu – layouty reklam. Poza tym, fani profilu mogą podziwiać zdjęcia habsburskiej kamienicy w wyjątkowych aranżacjach oraz dowiedzieć się wielu ciekawych informacji o cieszyńskiej inwestycji. Jednym z przykładów takich newsów jest niedawne odkrycie niewykorzystanych zadaszeń, dzięki którym dwa apartamenty zyskały dodatkową powierzchnię.

„Portale społecznościowe są popularnym narzędziem komunikacji z klientami, a Facebook ma w Polsce już ponad 5 milionów użytkowników. Zależało nam, aby informacja o Rynku 20 w Cieszynie dotarła do szerszego grona odbiorców, stąd pomysł profilu na portalu społecznościowym oraz rozpoczęcie kampanii reklamowej w internecie. Liczymy, że internauci polubią profil Rynek 20 w Cieszynie. Zapraszamy do grona naszych fanów!” – mówi Patrycja Kwiatkowska, dyrektor zarządzający Griffin Real Estate.

Do grupy fanów można dołączyć wpisując nazwę inwestycji Rynek 20 w Cieszynie w wyszukiwarce portalu i klikając przycisk „Lubię to!”. Każdy użytkownik profilu Facebook będzie mógł podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat inwestycji, zadawać pytania i aktywnie uczestniczyć w życiu tej legendarnej kamienicy. Fani będą też na bieżąco informowani o nowościach i ciekawostkach dotyczących inwestycji Rynek 20 w Cieszynie.