Paweł Wągrodzki dyrektorem zarządzającym Call One

By | 29/06/2010

Do zespołu Call One – spółki świadczącej usługi call center wchodzącej w skład grupy kapitałowej ArchiDoc – dołączył Paweł Wągrodzki. Wzmocni on zespół odpowiedzialny za rozwój firmy, koncentrując się przede wszystkim na pozyskiwaniu nowych klientów dla Call One.

„Call One jest firmą, którą budujemy i rozwijamy w oparciu o wiedzę i doświadczenie ludzi związanych z sektorem call center od kilkunastu lat. Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył tak doświadczony w branży specjalista. Jestem pewien, że dzięki kompetentnemu i pełnemu pasji zespołowi uda nam się zrealizować założone plany rozwoju spółki Call One, umacniając tym samym jej pozycję na rynku” – powiedział Konrad Rochalski, prezes zarządu Call One SA.

Paweł Wągrodzki posiada trzynastoletnie doświadczenie zawodowe w branży call center. W swojej karierze związany był z firmami Holicon Sp. z o.o., Contact Point oraz Call Center Poland, gdzie odpowiadał za planowanie strategii rozwoju spółek, realizowanie planów new business-owych oraz marketing.

„Call One dysponuje ogromnym potencjałem wzrostowym opartym na synergii biznesowej i technologicznej z ArchiDoc. Już dziś jest to spółka, która zapewnia obsługę klientów na najwyższym poziomie. Dołożę wszelkich starań, aby cele postawione przed Call One zostały zrealizowane” – powiedział Paweł Wągrodzki, dyrektor zarządzający Call One SA.

Call One oferuje usługi z zakresu call i contact center. Firma koncentruje swoją działalność na sprzedaży telefonicznej powiązanej z budowaniem wizerunku przedsiębiorstw. Contact center firmy Call One – w ramach pięciu głównych linii produktowych – oferuje: profesjonalną obsługę infolinii, telesprzedaż, badania rynku, marketing wizerunkowy oraz weryfikację baz danych. Dzięki wyspecjalizowanemu w dziedzinie contact center podmiotowi, grupa ArchiDoc oferuje klientom kompleksową obsługę procesów biznesowych łączącą aktywną telesprzedaż lub infolinię z działalnością logistyczną oraz back-office.

Prezesem zarządu spółki Call One jest Konrad Rochalski. Kluczowi dyrektorzy Call One to Aneta Michałkowicz, dyrektor ds. operacyjnych oraz Żaneta Kowalska, dyrektor handlowy. Spółka zatrudnia ponad 100 osób.