Nowy ARBOnewsletter

By | 29/06/2010

Grupa ARBOinteractive wznowiła ARBOnewsletter w nowym wydaniu. Prezentować on będzie wiadomości dotyczące wszystkich obszarów działalności grupy, jak reklama display, reklama behawioralna, SEM, wideo online, intekst, czy kreacja internetowa.

Odświeżony ARBOnewsletter wysyłany będzie co dwa tygodnie. Adresowany jest on zarówno do Klientów grupy, jak i wszystkich zainteresowanych nowościami i trendami w reklamie internetowej. Poza doniesieniami z grupy ARBOinteractive nowy ARBOnewsletter udostępnia podstawowe statystyki internetowe, raporty i analizy branżowe oraz najciekawsze doniesienia z branży.

„W reklamie internetowej nieustannie obserwujemy dynamiczne zmiany zarówno w zakresie obowiązujących trendów, jak i możliwości wykorzystywanych tu narzędzi. Dzięki temu, że grupa ARBOinteractive funkcjonuje w większości obszarów marketingu online, odbiorcom naszego newslettera będziemy mogli prezentować różnorodność nowoczesnych działań reklamowych w Internecie oraz przykłady ich wdrożeń” – mówi Marta Dzikiewicz PR manager w grupie ARBOinteractive.

Layout newslettera stworzony został przez agencję interaktywną adKing. Na system obsługujący wysyłkę i zarządzanie bazą użytkowników wybrano Freshmail. „Zdecydowaliśmy się na zmianę dotychczasowego systemu ze względu na znacznie prostszą obsługę panelu administracyjnego Freshmaila oraz jego ciekawą funkcjonalność” – dodaje Marta Dzikiewicz.

Do nowego ARBOnewslettera można dopisać się na stronie http://arbointeractive.pl/newsletter.html.