Noc Wyprzedaży z Communication Unlimited

By | 29/06/2010

30 czerwca w godzinach 20:00-24:00 rusza Noc Wyprzedaży w Złotych Tarasach. Odsłona przygotowana przez agencję Communication Unlimited zaprasza do Centrum Handlowego po najlepsze okazje oraz atrakcyjne nagrody, które będzie można wygrać podczas licytacji.

„Znam osoby, które na rozpoczęcie wyprzedaży czekają tygodniami. Tymczasem Noc Wyprzedaży to nie tylko obniżki, a także konkursy, aukcje, szanse za nagrody. Naszym podstawowym zadaniem było zakomunikowanie, że na Klientów galerii czeka tej nocy wiele atrakcji. Sięgnęliśmy po język plastyczny rodem z komiksu. Ta konwencja pozwoliła na połączenie ilości informacji, z nocnym klimatem w stylu Gotham City i brandingiem Złotych Tarasów. ” – skomentował wydarzenie Rafał Grzeszkowski, Creative Director i Partner w agencji Communication Unlimited.

Tej nocy, pierwszych 150 Klientów z paragonem z Nocy Wyprzedaży powyżej 50 złotych, będzie mogło wygrać kubki Radia WAWA, wejściówki do klubu Pure Health&Fitness, bilety do Multikina na film Saga „Zmierzch”: Zaćmienie oraz voucher na kawę do kawiarni „W biegu Cafe”.

O godzinie 23:00 dodatkowych emocji dostarczy aukcja, podczas której zebrane paragony z Nocy Wyprzedaży wezmą udział w licytacji fascynujących nagród tj. wycieczki promem do Skandynawii, pakiety startowe do klubu Pure Health&Fitness oraz kolacja w jednej z trzech restauracji na terenie Złotych Tarasów: w Tapa y Toro, Petit Moulin Rouge lub Hard Rock Cafe.

Imprezę poprowadzą znani prezenterzy Radia WAWA – Monika Tarka i Robert Kilen.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiadają Złote Tarasy. W kampanii wykorzystano m. in. Internet, inserty do metra, materiały POS, radio WAWA, a także plazmy wewnątrz galerii Złote Tarasy. Slogan reklamowy wykorzystany w kampanii to: NOC WYPRZEDAŻY – STARTUJ PO NAJLEPSZE OKAZJE WYGRAJ NAGRODY NA LICYTACJI.

Communication Unlimited już od ponad 10 lat współpracuje z najbardziej znanymi Centrami Handlowymi w Polsce w zakresie tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia działań reklamowych. Tworzy kampanie m.in. dla Galerii Mokotów , Złotych Tarasów, Galerii Kazimierz oraz Galerii Jurajskiej.