Mindshare Polska: Awans w dziale Exchange

By | 29/06/2010

Sekcja Exchange firmy Mindshare Polska realizująca kampanie mediowe, zyskała nowego managera. Maciej Świątek awansował w strukturach spółki.

Maciej Świątek po trzech latach pracy w domu mediowym Mindshare Polska (ostatnio na stanowisku account executive) awansował na stanowisko managera. Do tej pory w zespole Magdy Mulengi, Świątek realizował działania m.in. dla klientów HSBC Bank Polska, Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń, Avantis, SFA, Atout France. Jako manager w dziale Exchange, oprócz realizacji dotychczasowych obowiązków, Maciej odpowiedzialny będzie za strategiczno-operacyjny nadzór nad projektami w mediach takich jak: outdoor, ambient oraz kino. Jak dotąd działania te leżały w kompetencjach Tomasza Niziołka, który przeszedł do struktur GroupM. W ramach koordynacji strategiczno-ofertowej powierzonych mu mediów Maciej podlegał będzie Joannie Kazak, która od stycznia 2009 r. koordynuje negocjacje we wszystkich mediach dla Mindshare i The Media Insight.

Sekcja Exchange, jeden z czterech działów Mindshare Polska (oprócz Invention, Business Planning i Client Leadership), odpowiedzialna jest za planowanie oraz realizację kampanii dla Klientów firmy. Department ten odgrywa kluczową rolę we wdrażaniu projektów w ramach nowych, jak i tradycyjnych kanałów komunikacji.