GENESIS PR nagrodzona Golden World Award (IPRA)

By | 29/06/2010

Agencja GENESIS PR zwyciężyła w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Award 2010 w kategorii Public Affairs. Nagrodzony projekt zrealizowano w listopadzie 2009 roku na rzecz Stowarzyszenia Pracodawców i Pracowników Firm Bukmacherskich. Genesis PR jest jedyną agencją PR z Polski nagrodzoną w tym roku, a kampania jedną z dwóch zwycięskich z naszego kraju (obok firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct – nagroda w kategorii Consumer PR).

Do tegorocznej edycji Golden World Award zgłoszono 352 projekty z 42 krajów. Do finału jury zakwalifikowało 110, zaś nagrodzono 26 kampanii, każdą w innej kategorii. Pełna lista laureatów IPRA Golden World Awards jest dostępna na stronach http://www.ipra.org/detail.asp?articleid=1847.

„To dla nas wielkie wyróżnienie, zwłaszcza że projekt był trudny i wymagał niecodziennego zaangażowania. Specjalne podziękowania należą się zespołowi, który wraz ze mną realizował tę kampanię: Katarzynie Kielar i Anecie Rudaś. Bardzo dziękujemy także Klientowi, za zaufanie i wsparcie podczas każdego dnia działań” – powiedziała Eliza Misiecka, dyrektor generalny Genesis PR.

Nagrodzona kampania „Zmiana stawki opodatkowania legalnie działających w Polsce firm bukmacherskich” miała na celu zwrócenie – za pośrednictwem mediów – uwagi polityków oraz opinii publicznej na negatywne konsekwencje budżetowe i społeczne, które mogą mieć miejsce w przypadku podwyższenia podatku od zakładów wzajemnych z 10% (od przychodu) do 50% (od dochodu). W efekcie prowadzonych działań, w dniu 19 listopada 2009, Parlament uchwalił nową ustawę o grach hazardowych przewidującą niższy, 12% podatek od zakładów wzajemnych.

GENESIS PR jest także laureatem nagród: Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny” za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena na rynku finansowym oraz obsługę PR podczas pierwszej oferty publicznej, Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny” za wprowadzenie na rynek marki InPost oraz nagrody GPW 2008 przyznanej w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.