Continental Opony Polska i Fiege Polska razem na kolejne 3 lata

By | 29/06/2010

Continental Opony Polska, polski oddział wiodącego światowego producenta opon, podjął decyzję o przedłużeniu umowy na obsługę logistyczną z firmą Fiege Sp. z o.o. Obie firmy współpracują ze sobą na polskim rynku od 2003 roku. Zakres współpracy obejmuje zarówno usługi magazynowe dla wszystkich produktów oferowanych przez Continental na polskim rynku, jak i usługi transportowe z centrum dystrybucyjnego prowadzonego przez Fiege we Mszczonowie.

Finalizacja uzgodnień pomiędzy obiema firmami jest zwieńczeniem procesu przetargowego na kompleksową obsługę logistyczną, do którego firma Continental zaprosiła wielu znanych operatorów logistycznych.

„Przedłużenie umowy z Fiege jest konsekwencją naszej oceny wszystkich otrzymanych ofert i proponowanych rozwiązań. Partnerzy biznesowi Continental mają bardzo wysoko zawieszoną poprzeczkę, głównie ze względu na nasze dążenie do perfekcji w zakresie czasu reakcji na zamówienia naszych Klientów. Równie ważne są dla nas poprawność oraz terminowość przygotowania oraz finalnego dostarczenia do odbiorców właściwych produktów we właściwym czasie. Dodatkowym naszym wymaganiem jest umiejętność sprostania wyzwaniom związanym z dużą sezonowością sprzedaży opon w ciągu roku. Umiejętność radzenia sobie od strony zarówno operacyjnej, jak i kosztowej w okresach wzmożonych wysyłek naszych opon jest dla nas kluczową kompetencją operatora logistycznego. Fiege doskonale sprawdza się w tej roli odpowiednio reagując w każdej sytuacji, w związku z tym cieszymy się, że będzie nam dane pracować przez co najmniej następne 3 lata” – mówi Piotr Zielak, Dyrektor Generalny – Continental Opony Polska Sp. z o.o.

„Przedłużenie umowy z Continental to dla nas kolejna nagroda za wieloletnie doświadczenie we współpracy z wymagającymi Klientami w Polsce oraz otwartego podejścia do ich potrzeb i oczekiwań. Do współpracy z każdym Klientem podchodzimy w sposób przemyślany, z wizją przyszłości, wiedząc, że prawdziwy egzamin naszej sprawności oraz doskonałości operacyjnej i kosztowej ma miejsce w czasie podejmowania decyzji o ewentualnym przedłużeniu z nami umowy. Z tego też względu od samego początku współpracy robimy wszystko, aby ten egzamin zdać na koniec z wynikiem celującym. W przypadku Continentala tak się właśnie stało. Nie oznacza to jednak, że spoczniemy na laurach, ponieważ zdajemy sobie sprawę z tego, że kolejny egzamin będzie miał miejsce za następne 3 lata” – mówi Piotr Kohmann, Dyrektor Generalny w Fiege Sp. z o.o.