Rusza akcja „Wybierz gwiazdę na otwarcie Victorii”

By | 28/06/2010

Dzisiaj rusza akcja promocyjna „Wybierz gwiazdę na otwarcie Victorii”, której celem będzie zachęcenie mieszkańców Wałbrzycha do wybrania wykonawcy, który swoim koncertem uświetni uroczystość otwarcia unikalnego i pięknego centrum handlowo-rozrywkowego Galeria Victoria w Wałbrzychu. Mieszkańcy Wałbrzycha mogą oddać swój głos na jednego z pięciu wykonawców: Patrycję Markowską, Sashę Strunin, Stachursky’ego, Kasię Kowalską lub Katerinę. Formularz umożliwiający głosowanie na poszczególnych wykonawców jest dostępny na stronie internetowej Galerii Victoria www.galeriavictoria.pl/gwiazda. Akcja będzie promowana w Internecie oraz w lokalnym wałbrzyskim radiu RMF MAXXX. Koncepcja akcji została przygotowana przez agencję Effectica, która specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji zintegrowanych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji. Effectica będzie odpowiedzialna za przygotowanie oraz realizację kampanii reklamowych dla Galerii Victoria, w tym również promocję centrum w związku z jego otwarciem planowanym na 16 października 2010 roku. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

„Agencja Effectica przygotowała dla nas bardzo kreatywną propozycję kampanii reklamowej z okazji otwarcia Galerii Victoria w Wałbrzychu oraz dobrze przemyślany plan działań na okres po otwarciu centrum handlowego. Wierzę, że wspólnie uda nam się stworzyć wyjątkową i zaskakującą kampanię, która skutecznie zachęci mieszkańców Wałbrzycha do odwiedzania Galerii Victoria i robienia w niej zakupów” – powiedziała Maria Prażuch, dyrektor ds. marketingu Keen Property Partners Retail. „Pierwsze efekty naszej współpracy z firmą Effectica powinny być widoczne już w ciągu najbliższych kilku tygodni”.

Galeria Victoria będzie pierwszym nowoczesnym kompleksem handlowo-usługowo-rozrywkowym w Wałbrzychu i regionie, z towarzyszącą funkcją hotelową i mieszkaniową. Będzie to także pierwsze w mieście centrum handlowe posiadające wieloekranowe kino (Cinema City), liczne restauracje i kawiarnie oraz oferujące klientom dostęp do znanych polskich i międzynarodowych marek. W dwupoziomowym kompleksie handlowym znajdzie się hipermarket (4 800 m2), około 180 sklepów ze znanymi markami odzieżowymi, park handlowy zajmujący powierzchnię ponad 6 000 m2, sklep ze sprzętem elektronicznym Media Expert (około 2 500 m2) oraz liczne punkty usługowe rozlokowane na ponad 43 000 m2 powierzchni handlowej. W części rozrywkowej (2 300 m2) klienci centrum handlowego znajdą nowoczesne wieloekranowe kino Cinema City z siedmioma salami oraz liczne restauracje, punkty gastronomiczne oraz kawiarnie. Dla klientów zmotoryzowanych powstanie 1 390 naziemnych i podziemnych miejsc parkingowych. Dotychczas umowy najmu podpisano z następującymi firmami oraz markami: 5.10.15, adidas, Altero, Apart, APS Apteki, Bell’Arte, Big Star, BOOT SQUARE, Boti, C&A, Camaïeu, CCC, Choco Cafe, Cinema City, CROPP, DEICHMANN, Doriano, Douglas, Empik, Era, ESOTIQ, Everest, Gatta, Glitter, Greno/Mituu, HOUSE, H&M, Inmedio, KappAhl, KFC, Komputronik, MANGO, MARHABA, Martes Sport, Media Expert, Megapunkt, MOHITO, New Yorker, Nieznane Kontynenty, Nike, Orange, ORSAY, Oxide&Snazee, Pawo, Peacocks, Piekarnia Cukiernia M&J, Pierre Cardin, Play, Plus GSM, Quazi, Reebok, Reporter, RESERVED, Rossmann, Ryłko, Scotch&Soda, Sferis, Six, SIZEER, SMYK, Solar, Sping, Subway, SUNSET SUITS, Swiss, TALLY WEiJL, TARANKO, TK Maxx, Triumph, Vision Express, Willsoor, Wojas, Wójcik i Yes. Za doradztwo podczas procesu inwestycyjnego oraz za wynajem centrum odpowiada firma CB Richard Ellis, światowy lider w świadczeniu usług doradczych w sektorze nieruchomości komercyjnych.

Galeria Victoria jest wyjątkowym centrum handlowym pod względem architektury, lokalizacji i całkowitej powierzchni. Została ona zaprojektowana z myślą o stworzeniu nowej przestrzeni publicznej dla lokalnej społeczności i jednocześnie doskonale wpisuje się w plan rewitalizacji dotychczas niezagospodarowanej części centrum miasta. Dodatkowym atutem projektu jest ogólnodostępny amfiteatr, który powstanie na terenie kompleksu. Latem organizowane będą w nim plenerowe koncerty, a w miesiącach zimowych lodowisko. Deweloperem Galerii Victoria jest Keen Property Partners Retail, który specjalizuje się w zakupie i budowie lokalnych oraz regionalnych centrów handlowych, czyli w sektorze, który charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu. W 2009 roku KPP Retail zajęło 25 miejsce w rankingu wiodących deweloperów europejskich przygotowanym przez magazyn PropertyEU. Galeria Victoria została zaprojektowana przez wielokrotnie nagradzane studio architektoniczne Chapman Taylor. Piękna i unikalna architektura centrum handlowego, jego lokalizacja oraz planowana część hotelowa i mieszkaniowa czynią z Galerii Victoria bardzo atrakcyjną lokalizację dla przyszłych najemców poszukujących nowych klientów.

Galeria Victoria powstaje na 10-hektarowej działce położonej na skrzyżowaniu ulic 1 Maja oraz Skarżyskiej w centrum Wałbrzycha, przy drodze wojewódzkiej nr 367 do Jeleniej Góry oraz w sąsiedztwie drogi krajowej nr 35, wiodącej do przejścia granicznego z Czechami w Golińsku. Dzięki temu, że centrum handlowe jest położone w centrum miasta, jest ono dobrze skomunikowane z pozostałymi dzielnicami Wałbrzycha. Dzięki świetnej lokalizacji centrum handlowe stanowić będzie idealne i wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców Wałbrzycha, Legnicy, Jeleniej Góry, Kłodzka, Kamiennej Góry i Świdnicy. Usytuowanie w odległości zaledwie 17 km od granicy z Czechami pozwoli Galerii Victoria stać się również najbliższym miejscem zakupów dla osób przyjeżdżających do Polski z Czech.

źródło/autor: Keen Property Partners Retail