On Board PR wspiera konkurs talentów My Camp Rock

By | 28/06/2010

W ramach współpracy z Disney Channel konsultanci działu Media, Culture & Enterainment z On Board PR prowadzą działania media relations wokół konkursu talentów inspirowanego filmem „Camp Rock 2: Wielki Finał”. W konkursie mogą wziąć udział młodzi ludzie z całej Polski. Zwycięzca – kapela lub solista – nagra swój własny cover piosenki z filmu „Camp Rock 2: Wielki Finał” i wystąpi w teledysku, który zostanie wyemitowany na Disney Channel tuż przed premierą filmu.

Młodzi fani filmu mają szansę zaprezentować swój talent podczas castingów organizowanych w 5 miastach Polski. Najzdolniejsi uczestnicy konkursu wezmą udział w wyjątkowym obozie „My Camp Rock”, gdzie przez 7 dni będą mieli szansę doskonalić swoje estradowe umiejętności pod okiem trenerów głosu i choreografów, aby podczas Wielkiego Finału wykonać przed widownią piosenkę ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Camp Rock 2: Wielki Finał”. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie www.disneychannel.pl.

Projekt dla Disney Channel realizuje zespół w dziale Media, Culture & Enterainment w On Board PR, prowadzony przez Dorotę Ciszek. W portfolio On Board PR Ecco Network znajdują się kanały tematyczne, takie jak: Disney Channel, Disney XD, FOXlife, kanały z rodziny National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo Wild, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild HD, Nat Geo Music), HISTORY, HISTORY HD, Crime & Investigation Network oraz Hallmark i HBO.