„Mistrzostwa Świata w 3D”. Wspólna akcja mobijoy! i Agencji Lowe Activation dla Coca-Cola Polska

By | 28/06/2010

Innowacyjne relacje w 3D z Mundialu w RPA proponuje swoim klientom Coca-Cola HBC w nowej promocji „Mistrzostwa Świata w 3D”. Nagrodą główną w konkursie są nowoczesne telewizory, pozwalające cieszyć się rozgrywkami World Cup 2010 w trójwymiarze. Akcja Coca-Cola HBC Polska realizowana jest dla sieci stacji paliw PKN ORLEN. Za przygotowanie i wdrożenie projektu odpowiedzialna jest agencja reklamowa Lowe Activation, za obsługę systemu SMS agencja marketingu mobilnego mobijoy!.

Kampania „Mistrzostwa Świata w 3D” przygotowana dla klientów stacji PKN ORLEN trwać będzie do końca czerwca 2010. Na uczestników zabawy czeka codziennie nagroda główna, jeden z trzydziestu 46-calowych telewizorów Samsung LED 3D w zestawie z specjalnymi okularami.

Aby wziąć udział w promocji należ kupić 1-litrową butelkę Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite lub 0,5-litrowy Powerade, sprzedawany na wybranych stacjach PKN ORLEN. Nagrodami dodatkowymi w promocji jest również: 300 pakietów bonów na zakupy sportowe w wysokości 250 PLN do GoSport oraz 600 piłek Adidas – oryginalnych replik piłek meczowych World Cup 2010.

Zgłoszeniem do konkursu jest SMS o treści WORLDCUP lub WORLD CUP wysłany pod numer 7037. Zwycięzcami codziennie w zostaje 31 osób, które jako pierwsze po godzinie 20:45 przyślą swoje zgłoszenie.

Koszt SMS-a 0,50 zł netto / 0,61 zł brutto.

źródło/autor: mobijoy!