Ceneo i Axel Springer rozwijają współpracę

By | 22/06/2010

W ubiegłym tygodniu na stronach Newsweek.pl został uruchomiony wirtualny pasaż handlowy, którego wyłącznym partnerem jest internetowa porównywarka cen Ceneo.pl. Newsweek to już trzeci – po Komputer Świat i Sports.pl – serwis należący do Axel Springer, poprzez który internauci mogą przeglądać i kupować produkty dostępne na Ceneo.

Popularna porównywarka cenowa zdecydowała się podjąć współpracę z Axel Springer ze względu na bogaty i różnorodny portfel serwisów posiadanych przez firmę „Pierwszy pasaż został uruchomiony na Sports.pl i ze względu na dobre dotarcie do potencjalnych kupujących zdecydowaliśmy się na wdrożenie kolejnych dwóch sklepów Ceneo na portalach Axel Springer Polska.” – mówi Karolina Ciborowska, specjalista ds. marketingu w Ceneo.pl – „w przyszłości nie wykluczamy rozwijania współpracy z innymi serwisami należącymi do Axel Springer, obecnie jednak skupiamy się na rozwoju tych trzech, które aktualnie funkcjonują”. Oferty produktów są odpowiednio dopasowane, w zależności od profilu serwisu, np. na Komputer Świat znajdziemy artykuły komputerowe oraz elektronikę, a na Sports.pl artykuły sportowe.

źródło/autor: Ceneo.pl